Pirms pēdējā posma uzvarētājs ir zināms tikai vienā no četrām klasēm - N4 klasē rallijā Kurzeme uzvarētāja titulu nodrošināja pilots Aivis Egle ar stūrmani Mārtiņu Jerumu. Ierasti intriģējošākajā klasē Kuldīgas apkaimē otro vietu dalīs Jāņa Vorobjova un Māra Neikšāna ekipāžas.
Egle un Jerums nolēmuši izmantot labvēlīgo situāciju un rallijā Latvija izmēģināt spēkus jaudīgākā automašīnā. Izvēle kritusi uz Subaru Impreza WRC automobili. Ar šādu modeli 1999.gada pasaules rallija čempionātā otro vietu izcīnīja brits Ričards Bērnss. «Interesējāmies par vairākiem automobiļiem, taču lielākā daļa bija par dārgu. Igaunijas kompānijas piedāvātais modelis šķita optimālākais variants,» Egle gan nenoliedz, ka arī šī auto izmēģināšana iecirtīs visai lielu robu ekipāžas budžetā. Sportistu neuztrauc tas, ka modelis bija aktuāls pirms desmit gadiem: «Ja būtu jaunāks modelis, iespējams, nemaz nespētu atrast ar to kopīgu valodu.»
Ar Subaru Egle nedēļas nogalē startēs A plus klasē, kur vienāds punktu skaits (36) pirms pēdējā posma ir pilotiem lietuvietim Rokam Lipeiķim un Mārtiņam Svilim. Pagājušā gada čempions Ivars Vasaraudzis šosezon startējis tikai divos posmos, tādēļ augstāk par trešo vietu pakāpties vairs nevar. «Domāju, ka cīņa būs ļoti interesanta gan mums, gan skatītājiem. Aivis Egle ir ātrs pilots, un man ir prieks, ka mums būs iespēja sacensties ar līdzīga līmeņa tehniku,» par uzvaru gatavs cīnīties arī Vasaraudzis.
2WD Super klasē uz pirmo vietu pretendē Aivo Tamma un Kaspara Īļa ekipāžas, bet 2WD klasē ir trīs pretendenti - Jānis Fārenhorsts, Ivo Priedītis un Zigurds Kalniņš.
Ekonomisku apsvērumu dēļ rallijā Latvija ierasto divu dienu vietā ātrumposmi notiks tikai svētdien. Finansiālas problēmas skar arī tuvākos kaimiņus, tādēļ jau pēc Latvijas čempionāta noslēdzošā posma sāksies darbs pie nākamgad iecerētā Baltijas rallija čempionāta izveides.