«Es ļoti vēlējos izmantot šādu apguves veidu, jo ticu, ka tas ļauj labāk iemācīties un veicina arī lielāku skolēnu līdzdarbošanos,» raidorganizācijai NRK sacīja Bergenas Nurdala Grīga vidusskolas pasniedzējs Tubīass Stābijs.
Skolotājs izskaidroja to, kā notiek viņa vadītās ētikas stundas: «Pirmajā stundā es izstāstu attiecīgo mācību vielu, tad mēs sākam spēlēt spēli un katru reizi, kad nonākam pie ētikas dilemmas, es spēli apstādinu. Kad viņi beiguši diskusiju, katrs students internetā speciālā vietnē anonīmi nobalso par to, ko darītu šajā situācijā.»
Spēlē varonim jāpieņem lēmumi, kā rīkoties konkrētajā situācijā. Izvēle nav iedalāma labā vai sliktā, pareizā vai nepareizā, taču pieņemtais lēmums ietekmē tālāko spēles gaitu.
Pasniedzējs atzina, ka viņu pārsteidzis tas, cik atzinīgi šādu mācīšanās metodi novērtējuši gan skolēni, gan viņu vecāki. «Es gaidīju dusmīgus zvanus no mammām un tētiem,» sacīja skolotājs, piebilstot, ka līdz šim nav saņēmis nevienu sūdzību.