Sabiedrības integrācijas fondā (SIF) izsludinātā iepirkumā par daudzbērnu ģimeņu goda karšu ieviešanu, kur pirmajā posmā ir paredzēts veikt pētījumu par ģimeņu vajadzībām un komersantu ieinteresētību, uzvarēja videotehnikas un aparatūras uzņēmums SIA Hanna Pro. Projektu paredzēts īstenot, kā apakšuzņēmēju piesaistot Māmiņu klubu, kuram ir nepieciešamā pieredze. Uzņēmums nesniedza atbildi, kādēļ ir ieinteresēts piedalīties konkursā, kas pilnībā nav saistīts ar tā pamatdarbību - videoaparatūras tirgošanu.
SIF pārstāve Līga Peipiņa portālam Diena.lv apstiprināja, ka uzvarētājs, ņemot vērā piesaistīto apakšuzņēmēju, ir atbildis visām konkursa nolikuma prasībām, kā arī piedāvājis viszemāko cenu. Līdz šā gada septembrim izpildītājam jānorāda goda kartes pakalpojumu klāsts, kā arī jāizstrādā priekšlikumi, kādus labumus saņemtu uzņēmēji, kuri piedalās šādā lojalitātes programmā. L. Peipiņa norādīja, ka, iespējams, tās varētu būt nodokļu atlaides.
Finanšu ministrijas pārstāvis Aleksis Jarockis norāda, ka pagaidām ar ministriju neviens par šādu iespējamību nav runājis. «Vēlētos uzsvērt, ka jebkurām jaunām iniciatīvām, kuras prasa papildu līdzekļus valsts budžetā, ir jābūt zināmām jau jūlijā. Ja pētījums nāks klajā tikai septembrī, tad papildu valsts līdzekļus kādām jaunām iniciatīvām noteikti nevarēs piešķirt jau ar nākamo gadu,» norādīja A. Jarockis.
Demogrāfs Ilmārs Mežs uzskata, ka šāda daudzbērnu ģimeņu goda karte būtu labs atbalsts, «ja vien tas tiktu piepildīts ar konkrētu segumu. Tas, piemēram, varētu attiekties arī uz Rīgas Zooloģisko dārzu, jo pašlaik, lai to apmeklētu ģimene ar trim bērniem, tas prasa aptuveni 15 latu.»