Aldis Putniņš
Jau pēc ziemā notikušajiem testiem bija skaidrs, kas šosezon notiks. Biju gaidījis, ka konkurētspējīgāks būs Fetela komandas biedrs Marks Vēbers, taču viņš acīmredzot nespēja pielāgoties jaunajām Pirelli riepām. Visa pamatā ir Red Bull mašīnas jauda un komandas stratēģija. Ja Fetels tik pārliecinoši uzvar kvalifikācijā un neatdod savas pozīcijas startā, tad citiem ir ļoti grūti viņu apsteigt.
Uzteicama ir arī paša sportista attieksme, jo, piemēram, nedēļu pēc pagājušās sezonas beigām, kad viņš varēja svinēt titula izcīnīšanu, viņš kā vienīgais no pilotiem ieradās uz tikšanos ar jauno riepu izstrādātājiem. Citi deva priekšroku atpūtai. Cik zināms, šajā tikšanās reizē iegūtā informācija deva Fetelam lielas priekšrocības.
Džensons Batons
2009. gada F-1 čempions
Sebastiāns šogad bijis fenomenāls, un viņš ir pilnībā pelnījis šo pasaules čempiona titulu. Viņam ir viss nepieciešamais ekipējums, lai paveiktu labu darbiņu, taču tas vēl ir jāpaveic. Viņš ir šo pārsvaru veiksmīgi iznesis un šogad startējis faktiski bez kļūdām. Viņš bija ļoti ātrs kvalifikācijas sacensībās, tāpēc tikai reizi šosezon nav ticis uz goda pjedestāla. Viszemākā pozīcija viņam šosezon bija ceturtā! Cik daudz pilotu var tikai sapņot par to, lai būtu ceturtajā vietā? Viņš šobrīd ir vislabākais.
Flāvio Briatore
Bijušais F-1 komandu vadītājs
Fetels ir jauns, ambiciozs, ātrs, draudzīgs, un viņam ir vislabākā mašīna. Ar tik spēcīgu mašīnu viņš necik daudz slikta nemaz nevar izdarīt. Tā ir krietni pārāka par citām. Ar to negribu teikt, ka visi Fetela sasniegumi ir tikai uz mašīnas rēķina, taču mūsdienu sportā tehnoloģijām ir tik liela nozīme, ka pilots vairs nav zvaigzne. Zvaigzne ir viņa mašīna. Vai Fetels un Alonso Ferrari sastāvā būtu sapņu komanda? Nekad! Viņus likt vienā komandā būtu muļķība, jo viņi abi ir čempioni, taču čempions var būt tikai viens. Līdzjutēji vēlas redzēt šādu čempionu dueli. (Bild.de)