Lai arī sadursme no malas izskatījās ļoti nevainīga un niecīga, Hamiltona formulas aizmugurējā riepa plīsa gandrīz nekavējoties un pamatīgi sabojāja mašīnas grīdu, bet nolauztā priekšējā antispārna sekcija Rosberga formulai neļāva uzturēt vajadzīgo tempu, lai cīnītos par uzvaru. To lieliski izmantoja Daniels Rikjardo, kurš pēc veiksmīga starta pacēlās uz ceturto pozīciju un, pateicoties sava komandas biedra Sebastiāna Fetela kļūdām, arī uz trešo vietu, bet pēc Mercedes pilotu problēmām izvirzījās sacīkstes vadībā. Arī boksu apmeklējumi neapturēja austrālieti, kurš tikai palielināja savu pārsvaru, jo sekotāji bija iesaistīti savstarpējā cīņā. Par goda pjedestālu bez Rikjardo un Rosberga cīnījās arī Alonso, Reikenens, Botass un Fetels. Niko Rosbergs nolēma sacīkšu izskaņā doties liekā boksu apmeklējumā un uzlikt mīkstākā sastāva riepas, kas dotu ievērojamu ātruma pārsvaru pēdējos apļos, tomēr vairāk nekā 20 sekunžu Rikjardo pārsvaru sadeldēt pilnībā neizdevās - uz finiša līnijas abus šķīra 3,3 sekundes.
Cīņā par trešo vietu iesaistījās abi somu piloti Kimi Reikenens, kurš Spā ir izcīnījis četras uzvaras, un Valteri Botass, kurš lieliski izmantoja savas Williams formulas maksimālā ātruma priekšrocības un tika garām Ferrari pilotam. Pēdējos apļos iespaidīgu šovu skatītājiem nodrošināja Magnusena, Batona, Alonso un Fetela kvartets, kurš bija iesaistīts bezkompromisa cīņā par 5.-8. pozīciju. Uzvarētājs šajā cīniņā izrādījās Fetels, kurš gan kārtējo reizi sezonā nespēja demonstrēt sava jaunā komandas biedra parādīto līmeni. Savukārt čempiona titula pretendents Lūiss Hamiltons piecus apļus pirms finiša lūdza komandai atļauju izstāties, jo mašīnas bojājumi neļāva uzrādīt konkurētspējīgus apļa laikus un cerēt uz vietu punktos. Tā vietā tika nolemts taupīt tehniku un dzinēja resursu.