Pētnieki aprēķinājuši, ka laikā no 2010. gada līdz 2014. gadam ieroču starptautiskās tirdzniecības apjoms pieaudzis par 16%.
Lielāko tirgotāju saraksta galvgalī pārliecinoši izvietojušās Amerikas Savienotās Valstis, kuru daļa konvenciālo ieroču eksportā pasaulē sasniedza 31%, otrajā vietā bija Krievija ar 27%.
Tālāk sekojošās valstis ieroču tirdzniecības apjomu ziņā ievērojami atpaliek.
Trīs Āzijas valstis ir iegādājušās vairāk nekā divas trešdaļas Ķīnas eksportēto ieroču. Pakistāna nopirkusi 41% Ķīnas pārdoto ieroču, tai seko Bangladeša un Mjanma. Ķīna pārdevusi ieročus 18 valstīm Āfrikā.
Krievijas lielākais klients ir bijusi Indija, kura ir pasaules lielākā ieroču importētāja. 70% no tās iegādātajiem ieročiem ir ražoti Krievijā.
Visdiversificētākā ir bijusi ASV ieroču tirdzniecība. Tās galvenais klients Dienvidkoreja ir nopirkusi tikai 9% ASV pārdoto ieroču.
Pēdējos piecos gados visvairāk - par 143% - audzis Ķīnas pārdoto ieroču apjoms. Vairāk ieroču pārdevusi arī Krievija un Ukraina, savukārt Vācijas un Francijas ieroču eksporta apjoms ir samazinājies.
Āfrikas valstu importēto ieroču apjoms piecos gados pieaudzis par 45%. Lielākā ieroču importētāja šajā kontinentā bija Alžīrija, tai sekoja Maroka, kura palielināja ieroču importa apjomu 11 reižu. Cīņai pret islāmistiem daudz ieroču iegādājušās arī Kamerūna un Nigērija.