Latvijas un Igaunijas satiksmes ministri piekrituši, ka nepieciešams izanalizēt iespējas tādu veidot.«Ja to nolemj, ir dažādi varianti - var gan ienākt pamatkapitālā, gan pirkt akcijas, bet šobrīd tās būtu vienīgi spekulācijas,» sacīja satiksmes ministra Kaspara Gerharda pārstāve Inga Spriņķe.
Ideja par kopīgu Baltijas lidsabiedrību nav jauna - kad 1995.gadā veidoja airBaltic, Latvija piedāvāja kaimiņiem piedalīties, bet viņi atteicās. Pēc aviācijas eksperta Tāļa Linkaiša vārdiem, patlaban Baltijas tirgū ir grūti saskatīt vietu jaunai lidsabiedrībai, kuras izveidošana prasītu ievērojamus ieguldījumus. Iekšzemes pieprasījuma kritums ir liels, savukārt pats tirgus - maziņš. airBaltic iniciatīvu nekomentēja.