«Varu piekrist pieņēmumam, ka pieprasījums palielinās, jo, no vienas puses, ir informācija par to, ka Latvijas modes apģērba un aksesuāru sortiments ir plašs un daudzveidīgs, taču, no otras puses, konkurence mudina pašus dizainerus pilnveidoties, attīstīties un būt vairāk gataviem modes industrijas biznesam,» norāda D. Danosa.
Pirmais konceptveikals Taste Latvia tika atklāts 2010. gadā tirdzniecības centrā Galerija Centrs, bet šajā pavasarī atvēršanu piedzīvoja jau otrais veikals tirdzniecības centrā Spice. «Mēs gribam vēl paplašināties, iegūstot lielāku pārstāvniecību lielveikalos, bet, tā kā Latvijas tirgus ir neliels, mēs skatāmies arī ārpus Latvijas,» atzīst D. Danosa un norāda, ka Latvijas modes patērētāji pamatā ir cilvēki ar augstāko izglītību, kuriem svarīga materiālu kvalitāte un neliels kolekcijas modeļu skaits.