Vēlāk ideju pagarināt nākamo mācību gadu R. Ķīlis atmeta, tā vispirms tikšot izmēģināta. Tāpat ministrs kritizēja žurnālistus, kuri esot izcēluši maznozīmīgu jautājumu.
Bez nosaukuma
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Bez nosaukuma
«Pašreizējās Izglītības un zinātnes ministrijas galvenā
komunikācijas problēma ir fragmentācija - gan mācību gada
pagarināšana, gan skolotāju algas, gan slodžu izmaiņas un skolotāju
darba kvalitāte tiek darba kārtībā celti sabiedrībai priekšā kā
atsevišķi temati bez sasaistes. (..) Tāpēc paliek iespaids, ka
reformas nav pārdomātas, notiek «svaidīšanās» no viena temata pie
otra, kas skolotājiem un sabiedrībai rada satraukumu. Turpinot
izmantot šādu komunikācijas stilu, ministrs var zaudēt to lielo
uzticības kredītu, kas viņam ir jau no iepriekšējās dzīves.» (I.
Latkovska)
«Mācību gada pagarināšana jau nav izmaiņas, kas skar
tikai skolotājus, tas skar katru ģimeni, kurā ir bērni skolas
vecumā. Par to savukārt tiek runāts tikai garāmejot.» (I.
Latkovska)
«Vārdu salikums «mācību gada pagarināšana» pats par
sevi neko neizsaka. Nav taču mērķis pagarināt vidēji kvalitatīva
satura mācības ilgāk, bet uzlabot saturu.» (R.
Vīlands)
«Intuitīvi viena sabiedrības daļa tic ministra labajiem
nodomiem. Svarīgi ir šo daļu nezaudēt un pārliecināt šaubīgos.» (R.
Vīlands)
«Jau sākumā bija nepieciešams skaidrs vēstījums, ka
galvenais ir skolēns un viņa intereses.» (E. Dobulāne)
«Atzinīgi
vērtējama izglītības un zinātnes ministra pozīcija ikvienu lēmumu
izdiskutēt ar nozari.» (E. Dobulāne)
«Augstu atvērtības līmeni
ministrs demonstrē, izmantojot sociālos medijus.» (E. Dobulāne)
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!