Viens no parametriem uz marķējuma norādīs rites pretestības koeficientu, kas ietekmē degvielas patēriņu, kā arī CO2 emisiju, un pēc šī parametra riepas tiks klasificētas klasēs no A līdz G. Otrais parametrs norādīs riepas saķeri ar slapju ceļu, un arī pēc šī parametra riepas tiks klasificētas klasēs no A līdz G. Trešais parametrs norādīs ārējo rites troksni decibelos.
Marķējums izskatīsies līdzīgi tiem marķējumiem, ko patērētāji jau pieraduši redzēt uz mājsaimniecības ierīcēm.
Attiecīgā Eiropas Parlamenta regula nosaka arī riepu piegādātāju pienākumu uzrādīt degvielas ekonomijas kalkulatoru savās interneta vietnēs, kam būtu jāpiedāvā lietotājiem informācija par iespējamo vidējo degvielas un CO2 ietaupījumu C1, C2 un C3 grupu riepām.
Regula neattiecina jaunās marķējuma prasības uz atjaunotajām riepām, profesionālām bezceļu riepām, kā arī uz riepām, kas der tikai un vienīgi automašīnām ar pirmo reģistrāciju pirms 1990. gada 1. oktobra.
Viens no pasaules vadošajiem riepu ražotājiem Michelin norāda, ka automobilis tērē aptuveni 20% degvielas tikai, lai pārvarētu rites berzi. Tādēļ rites berzes samazināšana ir viena no ES regulas prioritātēm. Salīdzināšanai - A klases riepu komplekts transportlīdzeklim var samazināt degvielas patēriņu par 7,5% salīdzinājumā ar G klases riepu komplektu. Tas nozīmē, ka augstākās klases riepa pie 45 tūkstošu kilometru nobraukuma ietaupa ap 200 litriem degvielas, un šāda degvielas daudzuma cena ir salīdzināma ar jauna augstas klases riepu komplekta cenu.
Michelin mārketinga vadītāja Silvija Vidacka sarunā ar Dienu apstiprināja, ka līdz ar ES regulas stāšanos spēkā dīleri izrādījuši satraukumu par iespējamo cenu pieaugumu riepu tirgū. Michelin pārstāvis nenoliedza, ka riepu ražotājs atbalsta ES regulu kaut vai tādēļ, lai izstumtu no tirgus lēto riepu ražotājus, pārsvarā no Āzijas valstīm, kuri uz marķējumu nepretendēs, vienlaicīgi norādot uz drošības apsvērumiem, garantiju un atbildības līmeni. Tāpat S. Vidacka paskaidroja, ka Michelin riepu cenas marķējuma dēļ netiks paaugstinātas, turklāt kompānijas politika nosaka, ka katrs jaunais riepu modelis netiek tirgots dārgāk par iepriekšējo šīs pašas klases riepu modeli.