Normunds Šnē
Obojists un diriģents, Sinfonietta Rīga galvenais diriģents
Šajā telpā jau agrāk ir notikuši koncerti, un ir vairāk klausītāju vietu nekā Lielajā ģildē, kuras infrastruktūra ir zem katras kritikas un neatbilst mūsdienu vajadzībām. Bet šeit, pie Zinātņu akadēmijas, piebraucam ar auto un visu pa tiešo «uzlādējam» uz skatuves. Ģildes cena ir neadekvāti dārga, turklāt māksliniekiem nav kur pārģērbties. Akustika tomēr vērtējama neviennozīmīgi. Tembrāli skaņa ir laba un tonis nemainās, taču prasītos plašāku ambientu, skaņas rezonansi, skaņas lauku. Mēs noteikti varētu tur turpmāk doties ar mūsdienu mūzikas pienesumu, taču baroka un romantiskās programmas īsti nebūs piemērotas šai koncertzālei. Pasaules standartiem atbilstoša telpa un akustika Latvijā ir izdevusies vienīgi Latgales vēstniecībā Gors, ko diemžēl nevar teikt par jaunatklāto Cēsu koncertzāli, kur ar akustiku nav kaut kas kārtībā, nav skaņas klātbūtnes sajūtas.
Andris Veismanis
Diriģents, Liepājas Simfoniskā orķestra mākslinieciskais vadītājs
Rīgā vienkārši nav labas koncertzāles, kaut arī šķiet, ka ļoti laba būs nule atjaunotā staļinisma laiku koncertzāle Rīga. Tā domāju pēc dzirdētā Sinfonietta Rīga mēģinājumā. Domāju, ka tur viss notiks, ka rādīs mūziklus un būs arī akadēmiskās mūzikas koncerti. Domāju, ka tā būs ļoti laba vieta, kur Rīgā uzstāties arī Liepājas Simfoniskajam orķestrim, jo jaunajā Nacionālajā bibliotēkā akustika nav tik laba.
Manuprāt, te labi skanēs tieši akustiskie koncerti, pat nedaudz baidos, vai mūziklos elektriskā ģitāra nebūs par skaļu.