autoeksperts
Samērā jaunām mašīnām es šādu metodi neieteiktu, jo tām ir moderna elektronika. Ja pārnesumkārbā ieslēdz neitrālo ātrumu un palaiž brīvgaitas režīmā, tā degvielu, kaut mazāk, bet tik un tā patērē - apmēram 1,2 litrus stundā. Ja savukārt mašīnu ripina, atstājot to ātrumā, elektronika patēriņu samazina līdz nullei, taču tik tālu kā neitrālajā pārnesumā automašīna šādā veidā neaizbrauks. Vēl ir drošības aspekts: ja, ripojot brīvgaitā, uz ceļa rodas neparedzēta situācija, ātruma ieslēgšana prasa papildu laiku un šofera reakcijas laiks paildzinās. Šis aspekts drīzāk ir aktuāls ziemā, kad auto slīd un vajadzīga koriģēšana un bremzēšana ar motoru. Bieži ieteiktā lēnā pieripināšana pie krustojuma pilsētā, manuprāt, ir citu satiksmes dalībnieku kavēšana.