Lai krāso, galvenais, lai nebūtu kā pie Olimpijas, kur velosipēdistu skaits ir niecīgs, tāpēc gājējiem nav jāspraucas pa to mazo strēmelīti ietves, ko viņiem visžēlīgi atstājuši... Ieva
Viss, kas Rīgā saistīts ar velopārvietošanās veicināšanu, beidzas, ja amatpersonas neredz, kā iešņāpt savās nāsīs naudu! Cik gadus var par to runāt! Sāciet ar tām ielām, kur tas ir iespējams! Izglītojiet savus RS trolejbusu šoferus, ka velosipēdu braucēji nav obligāti jāspiež pie brauktuves malas! Katru jaunu trotuāru taisot, savienojumu ar ielas brauktuvi uztaisiet tādu, lai var normāli nobraukt (nevis nolēkt)! Atvēlēt to pašu sabiedriskā transporta joslu arī riteņbraucējiem (ir redzēti šādi veiksmīgi piemēri citur Eiropā)! Un vēl un vēl, un vēl! Bet tagad Brīvības gatvē taisa kaut kādu velošoseju blakus jau esošam un riteņbraucēju diezgan aktīvi izmantotam gājēju trotuāram. Šis arī apstiprina manu pirmo teikumu - asfaltējot skanošais atlikums iznāk lielāks, nekā problēmas risinot pēc būtības, vai ne? Kukainis
Kad Saskaņa un LPP/LC aģitēja, lai balso par viņiem, tad viņi solīja, ka uz visām ielām iekrāsos celiņus, kur brīvāk var braukt ar riteni, kur gājēji un riteņotāji uz ielas ir šķirti. Reālus darbus neredzu un rudenī balsošu par citiem vēžiem. cony
Cik ir braukāts ar velo pa citām Eiropas pilsētām, dažviet ielas ir daudz šaurākas - viena josla mašīnām un ar nepārtrauktu līniju nodalīts veloceliņš, pietiekami plats, lai brauktu abos virzienos. Patīkamākais tas, ka neviens auto uz tā uzbraukt neuzdrīkstas, bet pie mums jau nesas arī pa pretējā virziena tramvaja sliedēm. Kad beidzot, jau rakstot tehniskos noteikumus kāda ielas posma izbūvei vai rekonstrukcijai, tiks iekļauta prasība paredzēt vietu velosipēdistiem? pedālis