Tikmēr Madonna nemaz nebaidījās flirtēt ar citiem dizaineriem - viņa bija redzama gan Versace, gan Louis Vuitton kampaņās. Modes nami labi zina, ka «dabūt Madonnu» nozīmē gūt milzīgu bezmaksas publicitāti - reklāmas bildītes visur aizies «uz urrā!» un iegādāties reklāmas platības nāksies vien prestižākajos modes žurnālos. Astoņas Madonnas fotogrāfijas Dolce & Gabbana reklāmās žurnālos būs redzamas no februāra, taču plašsaziņas līdzekļos attēli «cirkulē» jau tagad.
«Šī kolekcija ir ļoti itāliska, tā ož pēc Sicīlijas. Mēs atgriežamies pie saknēm, taču ieviešam modernus akcentus. Mēs vērsāmies pie Madonnas, lai viņa šos tērpus interpretētu pēc savas gaumes, savādāk, cilvēciskāk,» stāsta Dolče un Gabana. Dziedātāja, kura šajās reklāmās arī atgriežas pie savām itāļu saknēm, pati atlasīja tos apģērbu gabalus, kas viņai vislabāk piestāv, - tamborētus topus un kleitas, svārkus ar ziedu rakstu, kleitu ar leoparda rakstu u.c. Reklāmas kampaņai ir kultūrvēsturiska atsauce - Lukīno Viskonti filma Visskaistākā (1951) ar Annu Manjani galvenajā lomā. Fotogrāfijās var arī saskatīt Madonnas līdzību ar Mikelandželo Antonioni mūzu aktrisi Moniku Viti. Modes mākslinieki bija pārsteigti, cik labi popdīva ir informēta par itāļu klasisko kino un īpaši neoreālismu (savu dēlu Madonna nodēvēja par Roko, apliecinot cieņu Viskonti šedevram Roko un viņa brāļi).
Madonnas honorārs par dalību projektā netiek izpausts. S.Gabana tviterī ierakstīja, ka visi ir ļoti apmierināti ar rezultātu un viņa māte, īsta itāliete, ir sajūsmā par Madonnas jaunāko tēlu!