Burziņš pie vilciena
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Bez nosaukuma
Pauls Timrots
Satiksmes eksperts, TV raidījuma Zebra
vadītājs
Krustojums patiesi ir ļoti neveikls, jo atrodas ļoti
tuvu dzelzceļa līnijai. Tas automātiski sadārdzina krustojuma
modernizāciju, jo sarežģīti izveidot jaunu vienlīmeņa krustojumu.
Savulaik tika apspriesta doma par rotācijas apļa izveidi. Domāju,
ka pagaidām braucējiem jābūt iespējami pieklājīgākiem un
pilnvērtīgi jāievēro rāvējslēdzēja princips. Kāpēc gan katrs otrais
vadītājs nevarētu pirms sevis palaist kādu no labās puses
braucošo?
Bez nosaukuma
Una Ahuna-Ozola
Rīgas domes Satiksmes departamenta projektu
vadītāja
Zolitūdes un Rostokas ielas krustojumā tuvākajā laikā
rekonstrukcijas darbi un satiksmes organizācijas izmaiņas nav
plānotas. Iespējams, lietderīgi būtu samazināt stāvēšanas laiku
pirms Imantas dzelzceļa pārbrauktuves aizvēršanas. Šim nolūkam
nepieciešams vienoties ar Latvijas dzelzceļu, jo
pārbrauktuve nav Rīgas domes Satiksmes departamenta kompetence.
Bez nosaukuma
Tālivaldis Vectirāns
Rīgas domes Satiksmes departamenta
Satiksmes organizācijas un kustības drošības nodaļas vadītājs
Krustojumā ir samērā neliela satiksmes intensitāte, un arī
negadījumu statistika nav kliedzoša. Reģistrēto ceļu satiksmes
negadījumu skaits ir neliels. Pēc Ziemeļu šķērsojuma izveides
paredzēts pilnībā rekonstruēt virkni piebrauktuvju šim satiksmes
objektam un optimizēt iebraukšanu pilsētā. Izmaiņas skars Hanzas,
Eksporta, Pulkveža Brieža un vēl virkni ielu. Tajā skaitā arī
Dzirnavu ielu.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri