Oficiālā versija ir, ka MN vadības kolektīvs sava uzņēmuma nākotni vērtējot pozitīvi, tāpēc arī nākuši klajā ar iniciatīvu to nopirkt - tā skaidrojis MN līdzšinējā kapitāla turētāja - Latvijas kuģniecības (LK) meitaskompānijas Lasco Investment - valdes priekšsēdētājs Raitis Nešpors. A.Puče teicis, ka darījums esot finansēts no tā dalībnieku līdzekļiem un ar komercbankas kredītu. Summa netiek atklāta, viņš tikai norādīja, ka darījuma apjoms mērāms tūkstošos, ne miljonos latu. Paziņojumā presei A.Puče saka, ka tā ir iespēja, kas jāizmanto, jo «viedi cilvēki saka - krīze var palīdzēt nostiprināt biznesam labu pamatu».
Savukārt neoficiālā versija ir, ka MN pārdošana ir formāls darījums, kas neliecina, ka būtu mainījušies uzņēmuma patiesie īpašnieki un ka tā mazinātos izdevniecības īpašnieku iespējamās ietekmes saikne ar apsūdzēto Ventspils mēru Aivarua Lembergu. Kā Dienai atzina ar Ventspils biznesu saistīti avoti, kas nevēlējās publiski paust savu viedokli, šis darījums veikts, jo tuvākā laikā varētu tikt apdraudēta A.Lemberga ietekme a/s Ventspils nafta (VN) un tai piederošajā Latvijas kuģniecībā. «Lembergs vienkārši pārvieto aktīvus,» vērtēja avots. Nākamnedēļ gaidāma VN akcionāru pilnsapulce, kura varētu nomainīt VN padomi, mazinot ar A.Lembergu saistītu personu ietekmi. Tad izmaiņas var skart arī VN piederošās LK vadību. MN pārdošanas darījums ļaujot nodrošināties, ka šis uzņēmums nepaliek LK kontrolē, ja vadību pārņemtu A.Lemberga oponenti. A.Lembergs LETA noliedzis jebkādu saistību ar darījumu.