Ievilka 9. Saeimā, ievilks arī 10. Saeimā, tamdēļ saimnieka mīts tiek nekritiski, toties naski daudzināts arī _zaļo zemnieku_ priekšvēlēšanu videorullīšos. «Ierindas vēlētājos» apdullinošais priekšvēlēšanu troksnis rada apjukumu. Īpaši šogad, kad brīžiem nevar saprast - priekšvēlēšanu videorullītis tapis paša partijas cildināšanai vai tomēr konkurenta nogānīšanai. Piemēram, piedēvējot sev uzvaras cīņās, kas nemaz nav notikušas. Vai apkarojot konkurentu «nākotnes nodomus», kuri, iespējams, pastāv tikai paša apkarotāja reklāmas kampaņas vadītāju prātā.
Partiju pārgrupēšanās un atteikšanās no vecajiem, pašu politiķu diskreditētajiem partiju zīmoliem ir dezorientējusi Latvijas vēlētāju, kurš pret politisko cīņu batālijām izjūt saprotamu riebumu. Šim dezorientētajam pilsonim pēc nedēļas būs jāizmanto aktīvās vēlēšanu tiesības - jāizvēlas, kam uz nākamajiem četriem gadiem uzticēt tautas priekšstāvja godu. Atliek vien minēt, kādu ietekmi šīs apjukums atstās uz šo vēlēšanu rezultātiem.