Precīzs cenrādis, kā arī samaksas veidi elektroniskajai Dienai vēl nav zināmi, projekta veidotāji sola to paziņot tuvākajā laikā. Ir skaidrs, ka interneta Dienu būs iespējams abonēt uz dažādiem termiņiem, kā arī maksāt par atsevišķiem rakstiem. Tiem, kas nākamgad izvēlēsies abonēt drukāto Dienu, pieeja laikraksta elektroniskajai versijai būs par brīvu.
Diena Latvijā būs pirmā, kas pilnībā piedāvās laikrakstu internetā par maksu, taču citviet pasaulē šādu praksi piekopj vairāki pazīstami mediji. Izdevēju apņēmība pāriet uz maksas elektronisko saturu ir ievērojami pieaugusi tieši pēdējo divu gadu laikā. Tiešsaistes izdevēju asociācijas aptauja liecina - šī gada rudenī 70% no britu laikrakstiem un žurnāliem atzinuši, ka plāno iekasēt samaksu par saviem rakstiem internetā, savukārt 2007.gadā šādi atbildējušo bija 46%.
Viens no pirmajiem laikrakstiem, kas jau 2002.gadā sāka iekasēt samaksu par publikācijām internetā, ir biznesa laikraksts Financial Times (FT). Patlaban laikraksta portālā 10 rakstus iespējams lasīt par brīvu, avīzes drukātās versijas abonēšana ASV nedēļā izmaksā apmēram 3,15 latus, savukārt elektroniskās - 2,45 latus. Savu lēmumu FT izdevēji pamato ar to, ka kvalitatīvās žurnālistikas izmaksas nav iespējams nosegt tikai ar ieņēmumiem no reklāmas. Pēdējo divu gadu laikā drukātās FT tirāža ir kritusi par 6%, bet elektronisko abonementu skaits pieaudzis par 18%. Tiesa, internetā avīzi abonē tikai 117 tūkstoši lasītāju, savukārt drukātās versijas tirāža ir 421 tūkstotis eksemplāru.