Kādi ir priekšnoteikumi? Vienkārši - panākumi un finanses. Turklāt Barselonas posms apliecināja, ka igauņiem ir pamats būt optimistiem - Korjuss izcīnīja uzvaru kvalifikācijā, bet 10 starta pozīciju soda dēļ par dzelteno karogu ignorēšanu pirmajā sacīkstē finišēja tikai astotais. Svētdienas sacīkstē igaunis bija lielisks un finišā zaudēja tikai komandas biedram Āro Vainio, nodrošinot komandai dubultuzvaru.
Kautrīgs, bet ātrs
Ar Kevinu satikos Tallinā pirms viņa došanās uz Spāniju, kur igaunis vasarā pavada vairāk laika nekā dzimtenē. Pusdienu un sarunas laikā Korjuss, kuram nesen palika 20 gadu, ir nosvērts un pat ziemeļnieciski kautrīgs - vizuāli grūti iztēloties, kas viņu padara tik ātru trasē.
«Mans tēvs (Aivars Korjuss - pazīstams blakusvāģu braucējs) beidza savu karjeru, un pēkšņi viņam bija vairāk laika pievērsties man,» savus pirmsākumus skaidro Kevins. «Es uzreiz pateicu, ka vēlos braukt ar kartingu, un viņš man to nopirka - tā arī viss sākās. Pēc kartinga karjeras beigām daudziem rodas problēmas sākt piedalīties formulu sacīkstēs - man tāda iespēja radās Somijā, pateicoties personīgiem kontaktiem. Kopš tā brīža ar somu komandām esmu ļoti cieši saistīts.»
Arī šogad GP3 čempionātā Kevins Korjuss startēs somu Koiranen Motorsport vienībā, kurai tā būs debija šajās sērijās. 2010. gadā tieši brāļu Koiranenu komandā Korjuss kļuva par Formula Renault 2.0 čempionu.
«Togad mums viss gāja no rokas - komandai bija pieredze, un es to spēju maksimāli izmantot, lai gan sākums nebija viegls,» atceras igaunis, kurš ceļā uz titulu pārspēja vēlāko F2 čempionu Lučiano Bačetu un savu šī gada komandas biedru somu Āro Vainio. «Arī debija augstākajā klasē Formula Renault 3.5 sērijās 2011. gadā bija lieliska. Es guvu trīs uzvaras un biju otrais labākais debitants. Ja sezonas izskaņā nesāktos tehniskas problēmas, tad būtu vēl labāk.»
Pēc panākumiem sekoja uzaicinājums pievienoties Gravity Management jauno pilotu akadēmijai, kura sagatavo talantus Lotus komandai un kurai cauri gājuši Romēns Grožāns, Žeroms D'Ambrosio, esošais GP2 čempions Davide Valseki.
Iemēģinājis F1 mašīnu
«Man bija iespēja aizvadīt īpašus treniņus, izmantot Lotus F1 simulatoru, kura pilnveidošanā es piedalījos, turklāt man tika apmaksāta visa dzīvošana, ceļošana un piedalīšanās sacīkstēs. Kulminācija visam bija testi ar Formula 1 mašīnu Abu Dabi - tā bija vienreizēja un neatsverama pieredze, lai arī tiešā veidā to izmantot vēl nav gadījies, jo F1 mašīnas jauda, paātrinājums un īpaši bremzes ļoti atšķiras no F-Renault vai GP3 mašīnām.»
Tomēr 2012. gads bija kritiens uz leju - pēc tik strauja sākuma no Korjusa tika gaidīta cīņa par titulu, taču igaunis palika sava komandas biedra Žila Bjanki (šobrīd startē Formulā 1) ēnā.
«Arī es to pilnībā neesmu sapratis - sezonas pirmajā daļā mans un Žila sniegums bija ļoti līdzīgs,» pagājušās sezonas neveiksmes cēloni meklē Korjuss.
«Ne bez mana menedžera Raivo Tamma palīdzības tieši laikā nāca uzaicinājums no Koiranen komandas, kura bija nolēmusi pievienoties GP3 čempionātam un nolīgusi arī Āro Vainio,» skaidro Korjuss, kurš startēs komandā ar diviem somu komandas biedriem. «Šogad GP3 ir jauna mašīna, kas ir krietni jaudīgāka, un testos man ļoti patika ar to braukt, taču mēs esam jauna komanda un grūti prognozēt mūsu izredzes. Testi liecina, ka slapjā trasē mums ripo labāk un varam cerēt pat uz pjedestāliem, taču pie snieguma sausā trasē vēl daudz jāstrādā. Man pašam vienmēr ir padevušās ielu trases un īpaši Monako - ļoti žēl, ka šogad Monako neiekļāva GP3 čempionāta kalendārā.»
Naudu vajag vairāk
Saruna nonāk arī līdz sāpīgākajam tematam - finansēm, jo šobrīd jaunajiem talantiem nepietiek tikai ar izciliem panākumiem, ir vajadzīgs arī finansiālais pamatojums. Līdz šim Kevinam Korjusam ir bijis stabils un uzticams atbalstītājs no Igaunijas - ķīmiskās rūpniecības kompānija.