Tagad vecāku padome aktīvi iesaistās. Nāk uz stundām un vēro skolotāju darbu. Bieži vien tās ir pozitīvas atsauksmes. Tas ir negaidīti skolotājam, kad kāds nāk vērot viņa darbu un pasaka, ka ir labi, ka mums patīk tas, ko jūs darāt. Tas ir kvalitatīvi, un mūsu bērni daudz ko iegūst.
Otra lieta ir tā, ka es kā audzinātājs klases vecāku sapulcē jautāju - kas ir tas, ko jūs gribat, lai bērni iegūst skolā? Kas ir tās prasmes, kas ir tās zināšanas? Veidojas diskusija vecāku starpā. Viņi saprot, ka pat vecākiem nav īsti neviena konkrēta viedokļa.
Tāpēc nevar pārmest skolotājam, ka viņš kaut ko dara vai kaut ko nedara.
Es kā skolotājs tad vairāk saprotu, ko vecāki vēlas no manis un citiem maniem kolēģiem. Es domāju, ja vecāki tiktu aicināti vairāk iesaistīties skolā, tad arī viņi iesaistītos.