«Pirmais, ko pircēji, ienākot veikalā, tagad saka: «Skaisti, bet cik tas maksā?» Šajā neskaidrības periodā cilvēki labprātāk tērē naudu nevis drēbēm, bet gan ceļojumiem un spa procedūrām,» uzsver D.Dolče. «Mums apkārt ir pārāk daudz apģērbu, pārāk daudz sezonu, pārāk daudz reklāmas, pārāk daudz visa kā, kas ietekmē produkta cenu. Mēs gribam padarīt cenas pieejamākas. Tā ir vienīgā iespēja saglabāt tirgu un modes uzņēmumus,» piebilst mākslinieks.
DOLČE UN GABANA SAMAZINA CENAS
MODES DUETS Domeniko Dolče un Stefāno Gabana paziņojuši, ka ekonomiskās krīzes apstākļos samazinās savas produkcijas mazumtirdzniecības cenas līdz pat divdesmit procentiem. Cenas tiks samazinātas uz uzņēmumu peļņas rēķina. Jauna cenu struktūra tiks piemērota 2010.gada pavasara-vasaras kolekcijām. Lētāka kļūs gan dārgās līnijas Dolce & Gabbana, gan demokrātiskākās līnijas D&G produkcija.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.