Filmu veido kvalitatīvi samontēti un izcili ieskaņoti M.Džeksona mēģinājumu fragmenti. No aprīļa līdz jūnijam Losandželosā viņš gatavojās 50 koncertu sērijai Londonas arēnā O2. Džeksons miris astoņas dienas pirms izlidošanas uz Londonu, kur notiktu ģenerālmēģinājumi. Filma vien ieskicē šova vērienu - «pilnvērtīgu» priekšnesumu, kuros pilnībā tiktu iedarbināts sarežģītais skatuviskais mehānisms, tajā nav. Turklāt prologā teikts, ka šie videomateriāli, kuros iemūžināts šova tapšanas process, bija paredzēti Džeksona personiskajam arhīvam.
Karalis izskatās ļoti trausls, viņa ķermenis ir gandrīz caurspīdīgs, pa skatuvi viņš pārvietojas kā spalviņa (pēdējos dzīves mēnešos viņa svars samazinājās līdz 49 kilogramiem). Taču viņa ķermeņa valoda, katra kustība, katrs solis joprojām ir fenomenāls. Džeksonam ir fantastiskas rokas - tievas, garas, dejojošas. Mākslinieka pieeja mūzikai pirmām kārtām ir horeogrāfiska. Tas, ko šajā filmā viņš dara uz skatuves, nav pašparodija: savā dejā viņš vairs neakcentē pārcilvēcisko spēku un seksualitāti kā 80.gados, bet gan traģiskumu, atsvešinātību un cēlsirdību. Iespaidu pastiprina režisora paņēmiens sadalīt ekrānu vairākās daļās, lai parādītu, kā vienu dziesmu Džeksons mēģināja vairākas reizes. Pārsteidz ne tikai tas, ka Maikls joprojām spēj aizkustināt, - pārsteidz viņa iekšējais miers un jebkāda despotiskuma neesamība. «Tavs laiks mirdzēt!» viņš iesaka ģitāristei nospēlēt garāku solo.
Džeksona kontakts ar kameru ir visai nosacīts (videodokumentācijas brīdī filmas veidošana netika plānota). Filmā Maikls dzied neredzamai publikai, viņam aplaudē vien dejotāji un cilvēki no šova komandas - viņi ir sajūsmā. Maikls atgādina, ka viņam ir jāsaudzē balss: «Es tikai iesildos.» Strādājot ar pavadošās grupas mūziķiem, Džeksons paziņo, ka dziesmām koncertā ir jāskan tieši tā, kā viņš tās bija sacerējis, - tieši tā, kā ierakstā, tieši tā, kā šīs dziesmas pazīst publika. Filma iepazīstina ar specefektiem un īsfilmām, kas tika veidotas Londonas koncertiem. Piemēram, dziesmā Smooth Criminal Džeksons uz skatuves pārvēršas par gangsteri, bet uz videoekrāniem viņš pievienojas Holivudas leģendām Ritai Heivortei, Hamfrijam Bogartam un Džeimsam Kegnijam īpašā montāžā, kurā izmantoti klasisko filmu Gilda, In a Lonely Place/Vientuļā vieta un His Girl Friday/Piektdiene fragmenti. Hitam Thriller bija uzņemta jauna «šausmene» Tima Bērtona stilā. Taču Džeksons var iztikt arī bez specefektiem: kad viņš izpilda «grupas Cosmos hitu» Billy Jean, gribas piecelties un dejot līdzi.