Dzelzceļš kā ģeopolitisks signāls
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Rail Baltica II
Jauna Eiropas standarta platuma līnija (1435 mm).
Garums -
729 km.
Vidējais ātrums pasažieru vilcieniem - 170 km/h, kravas
vilcieniem - 68 km/h.
Maršruta ilgums no Tallinas līdz
Lietuvas- Polijas robežai pasažieru vilcieniem - 4,1 h, kravas
vilcieniem - 10,4 h.
Kopējās investīcijas - 3,54 miljardi eiro,
tajā skaitā Latvijā - 1,22 miljardi eiro.
Ieņēmumu prognoze
2040. gadā - 319 miljoni eiro.
Jau 2001. gada 7. novembrī
Igaunijas, Latvijas un Lietuvas valstu transporta ministri Pērnavā
paraksta sadarbības līgumu par sagatavošanas darbu uzsākšanu
Rail Baltica dzelzceļa koridora attīstībai.
Rail
Baltica projekta galvenie mērķi ir atjaunot Baltijas valstu
tiešu saikni ar Eiropas dzelzceļu tīklu un veicināt reģionālo
integrāciju, savienojot metropoles
Tallinu-Rīgu-Kauņu-Varšavu-Berlīni.
Avoti: SM, AECOM
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri