Nekādas programmas patiesībā nav, esot tikai iecere, ko tuvākajā laikā apspriedīšot, stāsta Šlesers: «Izvietosim tiešo reklāmu ārzemēs, sadarbosimies ar tūrisma firmām, piesaistīsim citu valstu medijus.» Kas un kā to darīs, nav zināms, taču šis miljons būs jāiztērē gada atlikušajos četros mēnešos. Jo nauda piešķirta, grozot šāgada budžetu, kura ieņēmumi būs par 30 miljoniem mazāki, nekā bija plānots, tāpēc deficīts divreiz lielāks.
«Ēriks būs priecīgs, bet ko pārējie?» bilst opozīcijas deputāts Olafs Pulks (JL). Konkursa par miljona apsaimniekošanu vēl nav bijis un, zinot jaunās domes praksi bez konkursa likt amatos savējos, varbūt nemaz arī nebūs. Taču ar vai bez konkursa naudu, kas acīmredzot ir gan pateicība par «Rīgas mēra» Šlesera pašvaldību vēlēšanu kampaņu, gan pirmā investīcija jeb «sēklas nauda», kā to dēvē pats sēklotājs, «premjerministra» Šlesera Saeimas vēlēšanu kampaņā, vislabāk prastu apgūt - kurš gan cits? - reklāmists Ēriks Stendzenieks.
«Astoņkāja» kosmetologs prieku gan neizrāda un teic, ka miljons esot salīdzinoši maza summa. Droši vien. Lai pārspētu «dārdošo» Šlesera kampaņu, ko Stendzenieks solīja un sarīkoja pašvaldību vēlēšanās, vajadzēs daudz vairāk «skanošā». Tāpēc Rīgas jauno valdnieku galvenais solījums tiks pildīts - Šlesers un viņa ļaudis, protams, brangi pelnīs, Ušakovs, nav šaubu, dūšīgi tērēs. Bet par viņu prieku maksās pārējie rīdzinieki, kurš gan cits.