B.Flika pārstāvis neatbildēja, vai airBaltic prezidents varētu sekot britu nacionālās lidsabiedrības British Airways vadītāja piemēram un mēnesi strādāt bez atlīdzības. Tāpat neatbildēts palika jautājums, vai viņam pienāksies bonuss par finanšu rezultātiem pērn, kuri oficiāli vēl nav paziņoti, bet pusgadā zaudējumi sasniedza 7,9 miljonus latu. Tā vietā e-pastam bija pievienots raksts no aviācijas industrijas žurnāla, kurā B.Fliks stāsta par uzņēmuma veiksmīgo darbību krīzes laikā (pirmajos piecos mēnešos pasažieru skaits audzis par 9%) un sola gadu beigt ar peļņu.
Bezspēcīgi rokas plāta satiksmes ministrs Kaspars Gerhards (TB/LNNK). Viņa pārstāve Inga Spriņķe Dienai norādīja, ka uz airBaltic, Lattelecom un LMT neattiecas citiem valsts uzņēmumu vadītājiem noteiktie algu griesti, jo tajos valstij pieder tikai daļa akciju (airBaltic gadījumā - 52,6%). B.Flika algas dāsnumu nosaka arī dibināšanas līgums ar SAS.
B.Flika alga, kuras lielumu viņš rūpīgi slēpis, ir Ls 14 000. Kopā ar bonusu par iepriekšējā gada rezultātiem tā 2007.gadā sasniedza vidēji Ls 29 000 mēnesī. Kamēr nav apstiprināts gada pārskats, SM neatbild, vai bonuss viņam pienāksies arī par 2008.gadu.
Solidārs algu samazinājums ar pēdējo griezumu valsts pārvaldē vēl nav noticis arī Latvijas Bankā. Bankas pārstāvis Mārtiņš Grāvītis teica, ka gada sākumā banka algas samazināja par 15% un «noteikti izskatīs iespējas» samazināt tās vēl vairāk.