Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Foršs latviešu brends

Ceru, ka ar airBaltic paredzētajā laikā atlidošu arī mājās - dienu pirms došanās atvaļinājumā uz Vāciju Dienai bažīgi sacīja Zane Ozoliņa, kura gan darba darīšanās, gan atpūtas lidojumos regulāri izmanto lidsabiedrības airBaltic pakalpojumus. Zane ir kompānijas Bunge tirdzniecības vadītāja Baltijas valstīs un gandrīz katru otro nedēļu darba darīšanā dodas uz citām Eiropas valstīm.

«Patlaban nav ērtāka piedāvājuma uz man vajadzīgo galamērķi kā airBaltic reisi,» saka Zane un piebilst, ka uzskata airBaltic par vienu no labākajiem latviešu brendiem, kas nostādīts pasaules līmenī. Kā kliente viņa nekad nav saskārusies ne ar reisu kavēšanos, ne bagāžas nozaudēšanu vai citām problēmām. Tā kā Zanei airBaltic lidojumi rezervēti līdz pat nākamā gada vidum, viņa saņēmusi arī īpašu klienta karti, kas piedāvā bonusus, taču pašreiz notiekošais ar un ap airBaltic viņu dara bažīgu gan attiecībā uz ieguldīto naudu, gan darbu, ko zināmā mērā ietekmē lidsabiedrības darbība.

Tas, ka kompānija piedāvājusi dažādas akcijas ļoti tāliem lidojumiem uz priekšu, viņai licies aizdomīgi, taču, balstoties uz iepriekšējo pozitīvo sadarbību, Zane izmantojusi izdevīgo piedāvājumu, iegādājusies lidojumu biļetes nākamajam gadam. Arī šīs nedēļas ceļojumam biļetes nopirktas jau šī gada janvārī. «Saprotu, kompānijai vajag naudu un ar akcijām tā pievilina cilvēkus,» saka Zane cerībā, ka problēmas atrisināsies un ieguldīto naudu nenāksies zaudēt.

AirBaltic lidojumus izvēlējusies ērtuma un biežuma dēļ. «Es varu aizlidot un bez pārnakšņošanas tikt mājās. Piemēram, uz Tallinu lidoju ar lidmašīnu, jo, salīdzinot ar laiku, ko patērēju, braucot ar mašīnu, degvielas cenas un mašīnas amortizāciju, lidojums nesanāk īpaši dārgāks. Man nav 10 stundas jāpavada mašīnā. Nezinu, kurš vēl piedāvā lidojumus uz Tallinu piecas reizes dienā. Gan ceļotājiem, gan biznesa cilvēkiem airBaltic lidojumi ir izdevīgi arī ērto savienojumu dēļ ar citiem lidojumiem,» stāsta Ozoliņa.

Kā tirdzniecības un mārketinga cilvēks Zane saprotot, kāpēc valsts ir nikna par to, ka notiek kompānijā. «Nu nevar tā rīkoties, kā tas, piemēram, bija ar preču zīmju atpirkšanu. Nevar ļaut sevi šantažēt. Saprotu arī valsts vilcināšanos pieņemt lēmumu par pamatkapitāla palielināšanu. Kurš gan būtu gatavs ieguldīt 60 miljonu, nezinot, kur. AirBaltic ir foršs latviešu brends, un es ceru, ka valsts atradīs risinājumu šajā situācijā un mēs varēsim turpināt lidot ar šo kompāniju,» cerīga ir lidsabiedrības kliente.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?