Kalendārā iekļautas dažādos gados tapušas Valda Brauna fotogrāfijas: Apšuciema zvejnieks (1973), Barikādes (1991), Zaķusalas zvejnieki (1976), Pēc zvejas (1974), Pavasara ainava (1977), Pieneņu laiks (1979), Līgo (2010), Mēness sonāte (1977), Laimes lietus (1977), Vecie līča zvejnieki (1974), Saknes (1970), Ainava baltā (2011), Vīzija (2010).
Katru gadu meklēta piemērotākā forma, tomēr nemainīga vienmēr bijusi pamatvērtība - kvalitatīva melnbaltā fotogrāfija. Kalendārā iepriekšējos gados iekļauti dažādu paaudžu autoru darbi, dažos publicēti autoru grupu darbi, savukārt citi veltīti noteiktam Latvijas fotogrāfijas meistaram - Andrejam Grantam, Gvido Kajonam, Mārcim Bendikam, Gunāram Bindem, Vilhelmam Mihailovskim.
Raksturojot Valda Brauna daiļradi, mākslas zinātnieks Jānis Borgs kalendāra ievadvārdos raksta: «Varētu domāt, ka fotogrāfija ir visnotaļ objektīviska māksla. Taču Valda Brauna māksla pierāda arī ko citu. Viņš realitāti it kā «apsedlo» un pārvalda saskaņā ar saviem pozitīvisma principiem. Skatot meistara sniegumu, rodas iespaids par dzīvi kādā laimes zemē. Viss negatīvais rūpīgi izfiltrēts. Un pārliecināmies, ka meistara roku vadījusi mīlestība uz attēlojamiem objektiem. Viņš tos nepulgo, neironizē par tiem. Tur cēlais un varonīgais vijas ar intīmo un mīļo, kas slāpē plakātisku patētiku. Latvija ir fotomeistara Valda Brauna lielā mīla. Un arī šī kalendāra divpadsmit lapās mākslinieks ar saviem darbiem vēstī par zemi, kur latvju meitas zied, kur latvju dēli dzied, kur varam joprojām laimē diet.»
Valdis Brauns fotografē kopš 1966. gada - jūru, zvejniekus, ainavas, aktus, aktierus un citus māksliniekus. Fotogrāfs piedalījies gandrīz 300 izstādēs, saņēmis vairāk nekā 140 apbalvojumu, tai skaitā Latvijas vēsturē pirmo World Press Photo zelta medaļu Golden Eye par darbu Laimes lietus, kurā līgava un līgavainis lietū brien pa pļavu, viņa - augstu sacēlusi kleitu, viņš - aizslēpies aiz kāzu pušķa kā lietussarga. Varbūt, dzīvojot pēc šī kalendāra, kaut kas no līgavaiņa pārgalvīgi laimīgā smaida pielips arī tiem, kas uz to skatās?