«Šķiet, ka zemākais punkts uzņēmumu un sabiedrības «attiecībās» ir jau pāri un šogad uzņēmumi ieņems jaunas izejas pozīcijas. Atsāksies lēns un pamatīgs attiecību stabilizācijas process, kas, iespējams, izpaudīsies arī topa rādītājos,» paredz A. Nords. Pērn korporatīvo attiecību tests vissmagākais bijis tieši banku sektorā, uz leju smagi pakrītot ne tikai Nordea bankai, Aizkraukles bankai un Parex, bet arī iepriekšējam reputācijas līderim Swedbank, kas no pirmās vietas nokrita uz ceturto. Šogad tik smaga lejupslīde nav sagaidāma, lēš tā veidotāji. Topu ik gadu veido 1000 Latvijas iedzīvotāju, 400 uzņēmēju un dažādu nozaru ekspertu vērtējums. Šīgada speciālbalvas pasniedz Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera - no iedzīvotājiem un biznesmeņiem augstāko eksporta vērtējumu saņēmušais tiks pie Uzņēmuma eksporta potenciāla balvas, bet viszaļāk vērtētais saņems Latvijas Zaļā punkta balvu.
Uzrunātais valsts veļas magnāts Lauma Lingerie, kas pērn topā nokrita par 57 vietām, domā, ka šogad rezultāti uzlabosies. Uzņēmuma darbinieku atlaišana jau ir gana sens notikums, un šajā gadā Laumai drīzāk izdevies Liepājas kontekstā «nospīdēt» kā vienam no retajiem stabilajiem darba devējiem. Reputācijas ziņā daudz darīts arī, izvēršot savu un franšīzes veikalu skaitu Baltijā, uzskata Lauma Lingerie vadītāja Linda Matisone. «Vērtības pēdējā gada laikā ir strauji mainījušās. Mēs jūtamies nostabilizējušies, un šis šobrīd cilvēkiem ir viens no atslēgvārdiem.»