Metropolitēna operas mākslinieciskais līderis diriģents Džeimss Levains ar šo iestudējumu atgriežas ierindā pēc divu mēnešu pauzes (sakarā ar muguras operāciju). Titullomā būs tenors Jozefs Kalleja, kuru publika mīl par spēcīgo, medaino, itāliski skoloto balsi, savukārt pasaulslavenais krievu soprāns Anna Ņetrebko atveidos divas lomas - gan grūtsirdīgo dziedātāju Antoniju, gan aktrisi Stellu. Lomu kvantitātē krievu prīmu pārspēj tikai amerikāņu baritons Alans Helds, kurš šajā izrādē atveidos visus četrus neliešus - Lindorfu, Kopeliusu, doktoru Miraklu un burvi Dapertuto.
Amerikāņu teātra režisoram Tony balvas laureātam Bartletam Šeram šī ir atgriešanās Metropolitēna operā pēc debijas ar Dž.Rosīni Seviļas bārddzini (2006), kas uzreiz kļuva par skatītāju iemīļotāko izrādi. Hofmaņa stāstiem, kuru librets veidots pēc vācu romantisma rakstnieka E.T.A.Hofmaņa darbu motīviem, režisors veidojis jaunu lasījumu, ko pats dēvē par «maģisku ceļojumu» galvenā varoņa - Hofmaņa psihē.
«Operai ir vistiešākais sakars ar Hofmaņa savdabīgo, trakulīgo iztēli,» - režisors ar savu teikto mērķē uz rakstnieka radošo personību. «Mani interesē, kāpēc Ofenbahs, būdams populārs operešu komponists, vēlējās rakstīt nopietnu darbu? Kāpēc tik vēlu karjerā viņš pēkšņi sajuta vajadzību šādi apliecināties? Tas man lika atcerēties, ka Ofenbahs bija ebrejs un autsaiders. Lai kādā sabiedrībā viņš būtu, viņš vienmēr sajutās svešinieks, kurš tajā neiederas,» uzsver B.Šers. Personības nenoteiktība, personības dalīšanās ir B.Šera režijas koncepcijas fokusā. Viņaprāt, «Ofenbaha īstā mākslinieciskā dilemma bija spriegums starp ārējo un iekšējo būtību, un tieši to es ceru atklāt izrādē».