Teorētiski Live Riga iecerei nav nekādas vainas, kaut arī doma par to, ka miljonus vērtas reklāmas kampaņas ļaus sirmajai Rīgai kādreiz konkurēt ar tādām tūrisma metropolēm kā Parīze, Londona vai Vīne, neapšaubāmi, ir utopiska. Live Riga gadījumā apšaubāma ir nevis iecere popularizēt Rīgu kā tūrisma galamērķi, bet gan tās izpildījums. Pašos šī projekta pirmsākumos galvenās šaubas raisīja izvēlētais finansēšanas modelis, bet tagad, redzot kampaņu pirmos augļus, jau ir nopietns pamats rūgti apsmaidīt kampaņas izpildījumu.
Nesen veikts sabiedriskās domas pētījums liecināja, ka 34% Latvijas iedzīvotāju nemaz nezina, kas tā tāda par Live Riga kampaņu. Tas varbūt vēl ir attaisnojams, jo ne jau siguldieši, madonieši vai valmierieši ir šīs kampaņas mērķauditorija. Bet, raug, veseli 17% aptaujāto apšauba, vai Live Riga kampaņa veicinājusi tūristu pieplūdumu. Tagad par «Live Riga» dzirdējušo skaits varbūt pieaugs, jo nu jau pāris dienas šīs kampaņas ietvaros izveidotā mājaslapa liveriga.ru kļuvusi par vietni, kur interneta lietotāji iegriežas pēc kādas smieklu devas.
Citiem gan smiekli nenāk, uzzinot, ka Lieldienās rīdziniekiem būs jādzer alus un jālec pāri ugunskuriem. Šo atrakciju laikam organizēs Rīgas Tūrisma birojs. Par tūristiem adresētās atrakcijas statistiem varbūt varētu izmantot tā dēvētos simts latu stipendiātus?
Ak, nē! Izrādās, alus dzeršana un pār ugunskuriem lēkšana tomēr neesot jaunatklāta Lieldienu tradīcija. Tikai tāds humoriņš, kura galvenā doma bijusi tūristiem pastāstīt, ka latviešiem un rīdziniekiem vispār ir kaut kādas tradīcijas. Tikai viena bēda. Tie kampaņas pievilinātie tūristi taču var vienkārši nesaprast, ka tas bijis tikai tāds humoriņš. Atbrauks uz Rīgu, meklēs, kur izslavētie ugunskuri, bet neatradīs. Aizbrauks atpakaļ un stāstīs, ka piečakarēti - pelēkie zirņi ar speķi nebūt nav katras Rīgas ēstuves ēdienkartē, viesnīcu administratori viesus tomēr neskūpsta, skarbie Čeļjabinskas vīri nekļūst par pelītēm.
Kāds zīmolvedības eksperts reiz teicis, ka zīmols ir solījums, kas tiek pildīts. Producējot apšaubāmas kvalitātes humoriņu, Live Riga miljoni tiek atvēlēti solījumiem, kurus neviens pat negrasās pildīt.