Leģendārs ir stāsts par itāļu izcelsmes amerikāņu uzņēmēju, kurš biznesu sāka Lielās krīzes laikā trīsdesmitajos gados. Vēlāk šis vīrs bija ANO augstceltnes Ņujorkā ģenerāluzņēmējs. Kad žurnālists viņam jautāja, kā gan viņam pietika drosmes sākt biznesu laikā, kad apkārt valdīja Lielā depresija un Amerika grima dziļā krīzē, uzņēmējs atbildēja: «Ziniet, es tajā laikā pārāk slikti zināju angļu valodu. Avīzes es nelasīju. Es strādāju no rīta līdz vakaram. Es nezināju, ka ir krīze.»
Vakar Dienas numura raksts bija veltīts idejām un iespējām Latvijā. Ideju latviešiem netrūkst. Bet iespējas ir jebkurā laikā, un šis nebūt nav sliktākais. Daudzi uzskata, ka šis laiks jaunu lietu sākšanai ir pat labāks nekā tā saucamie treknie gadi. Izmaksas ir kļuvušas samērīgas, bet priekšā, cerams, nav tāda krīze kā 2008. gadā.
Lai attīstītu «latviešu Nokia», ir vajadzīga cita valsts attieksme, cita valsts politika. Latvija varētu daudz mācīties no Somijas reālpolitikas jomā. Šobrīd gaidīt uz īpašu valsts finansiālu atbalstu nevajag. Arī lielās komercbankas jaunas idejas uzņēmējdarbībā finansē reti, ir iespējams saņemt nelielus kredītus uzņēmējdarbības sākšanai, taču tie tiešām ir mazi. Ja ir ideja, jāmeklē privātais investors vai investīciju fonds, jāizzina iespējas saņemt ES struktūrfondu finansējumu. Ir jādomā ne tikai par ideju, bet arī par iespēju to realizēt pelnošā biznesā. «Iepakot ideju» un pārdot.