No rītiem (no plkst.6.00 līdz 11.00) maiņvirziena jeb reversīvā josla būs atvērta braukšanai pilsētas centra virzienā, bet pārējā dienas laikā - uz Vecmīlgrāvi, Vecāķiem un lai tiktu ārā no pilsētas. Tādējādi būs iespējams nodrošināt divas braukšanas joslas tajā virzienā, kurā automašīnu plūsma būs vislielākā.
Satiksmi vidējā joslā regulēs maiņvirziena joslas luksofors. Tā gaismas signāls zaļas bultas formā norādīs, ka autovadītāji šajā braukšanas virzienā pa maiņvirziena joslu drīkst pārvietoties, savukārt pretimbraucošo mašīnu šoferiem šajā brīdī būs redzams gaismas signāls - sarkanas sakrustotas līnijas, kas aizliedz kustību pa vidējo joslu. Pirms uzbrauktuvēm uz tilta ir uzstādītas arī informācijas zīmes.
Šādas izmaiņas tiek veiktas, lai autovadītāji varētu ātrāk šķērsot Mīlgrāvi. Tā kā tilta platums neļauj izveidot četras braukšanas joslas, bet satiksmes plūsma pār tiltu no rīta un vakarā ir izteikti asimetriska, izvēlēts šāds risinājums.
Maiņvirziena satiksmes izveide sākta jau 2006.gadā, bet īstenot to izdevies tikai tagad - bija jāveic satiksmes intensitātes mērījumi, projektēšana un ierīkošana, kavēšanos skaidro M.Ivans. Būvprojekta izstrāde pašvaldībai izmaksāja 28 000 latu, bet realizēšana - 103 000. Šajā cenā ietilpst elektropieslēgumu, ceļa zīmju, horizontālā marķējuma, luksoforu u.c. izmaksas.
Pēdējo reizi Rīgā satiksme ar speciāliem maiņvirziena joslas luksoforiem tika organizēta pirms trim gadiem, renovējot estakādi pār Zunda kanālu. Toreiz šādi luksofori uz minētās estakādes tika uzstādīti remontdarbu dēļ. Uz tilta pār Mīlgrāvi maiņvirziena satiksme būs pastāvīga - šādi satiksme tiks organizēta pirmoreiz Latvijā. Citur pilsētā šādu satiksmes organizēšanas shēmu nav paredzēts piemērot, jo satiksmes plūsma nekur dažādos diennakts laikos nav tik izteikti asimetriska.