Mailigen ir uz tīkla bāzes radīta e-pasta mārketinga programma jebkura apjoma uzņēmējdarbībai, organizācijām un privātiem lietotājiem, kas nupat pieejama arī apvienojumā ar SMS mārketingu. Lielākā daļa interneta lietotāju ar Mailigen un līdzīgiem produktiem saskaras tikai pastarpināti, saņemot savā e-pasta kontā vēstules no uzņēmumiem un dažādām organizācijām, kuras savukārt centralizēti izsūta šīs programmas. Ierasti šāda satura informāciju dēvējam par spamu jeb mēstulēm, taču A. Bernovskis norāda, ka prakse izsūtīt reklāmas vēstules ikvienam vairs nav aktuāla un ir neefektīva. «Lai gan klienti paši var izvēlēties, kam sūtīt vēstules, iesakām to nedarīt. Ir klienti, piemēram, Tuvajos Austrumos, kas iegādājušies milzu datubāzes ar e-pastu sarakstiem, bet tam lielas jēgas nav. Efektīvāk e-pasta mārketings darbojas, ja klients pats piekrīt, ka uzņēmums ar viņu sazinās.» Par Mailigen prestižu liecina uzņēmuma klientu saraksts, kurā atrodami arī BMW, Honda un Bosch.
«Konkurence ir milzīga, taču, strādājot pie jaunu un unikālu funkciju radīšanas, iespējams gūt pasaules līmeņa atzinību un veicināt eksportu,» saka viens no iMedia pārstāvjiem Jānis Rozenblats. Uzņēmuma, kurā patstāvīgi strādā ap desmit darbiniekiem, straujo izaugsmi A. Bernovskis savulaik skaidroja ar mārketinga stratēģiju: «Nebaidos teikt, ka visi labākie Latvijas speciālisti interneta mārketingā vismaz kaut kādā veidā mums palīdzējuši veidot atpazīstamību ārpus Latvijas.»
iMedia atklājis pirmo pārstāvniecību Ķīnā ar četriem darbiniekiem, un līdzīgas filiāles plānots veidot arī kādā no NVS valstīm un ASV, plānus Dienai atklāj uzņēmuma pārstāve Līga Bizune.