Tā kā vai katru nedēļu parādās kāds auto, kura iekārtojumā ražotājs sola uziet premium feel jeb dārga auto sajūtu, nav brīnums, ka patiešām dārgu automašīnu ražotāji jūtas apdraudēti. Vēl nervozāki ir viņu klienti, kas uzskata, ka pašreizējais luksuss nav pietiekami «luksīgs» un viņi par savu naudu pelnījuši ko vairāk.
Augstākās līgas spēlētāji spiesti attiecīgi reaģēt, tāpēc var gadīties, ka nākamās paaudzes Mercedes S klasē parādīsies salona apdare no zīda un kašmira, kā arī eksotiskas izcelsmes koka intarsijas.
Neticamā ātrumā par miljonāriem kļuvušie klienti Tālajos Austrumos būs stāvā sajūsmā, taču S klase ar tušas gleznojumiem uz atzveltnes vēl vairāk padziļinās plaisu starp «normāliem» augstākās klases automobiļu pircējiem un tiem, kas vienkārši nezina, kur likt naudu.
Šajā plaisā jau veiksmīgi iekritis C klases hobits - hečbeks CLC. Toties jaunā C klases Coupe ir pietiekami gara, lai pārlēktu plaisai pāri un papildinātu labi koptu divdurvju auto rindas.
Neparasts motors
Vai nu dīlerim laimējies ar komplektāciju, vai arī automobilis tiešām padevies tik veiksmīgs, ka kārtējo reizi jājautā - kāpēc Mercedes jau sen nevarēja izgatavot parastu C klases divdurvju versiju un neizaicināt likteni un tirgu ar tādiem puspasākumiem kā CLK? Coupe ir gaidīti un pat vēlami līdzīga sedanam, lai gan ir garāka un zemāka, kas arī nav nekāds jaunatklājums. Mercedes pat nav centies izgatavot tai bezrāmja durvis, kādas ir 3. sērijas BMW Ci un Audi A5, tāpat viss ir skaidrs. No visiem iespējamiem motoru variantiem Domenikss izvēlējies to, kas šādā auto rada vislielāko neizpratni, - C 250 CDI ir parasts četru cilindru turbodīzelis ar 204 ZS jaudu. Taču šis motors jau aizkļuvis līdz pat S klases flagmanim, kas pats par sevi jau ir atzinības garants. Pēc sulīgā paātrinājuma un 7 sekundēm līdz 100 km/h vairs neizbrīna fakts, ka C Coupe sarakstā eksistē vēl vājāks modelis 220 CDI. Ja arī C klases Coupe nav jaunas salas atklāšana, šis būs viens no ilgspēlējošākajiem mersedesiem ar divām durvīm. 5