Rīgas zīmola izstrādi gan pavada šaubas, vai pilsētas popularizēšanai atvēlētais miljons drīzāk netiks tērēts nevis Rīgas, bet atsevišķu uzņēmumu reklamēšanā, uz ko jau iepriekš norādījusi Rīgas domes opozīcija. Ceturtdien tapa zināms, ka ar LIVE RĪGA iedzīvināšanu ārzemēs nodarbosies jaundibinātais Rīgas tūrisma attīstības birojs, par kura vadītāju kļūs airBaltic prezidents Bertolts Fliks, kam jau ir bēdīga pieredze Rīgas reklamēšanā - Ekonomikas ministrija lūgusi tiesai piedzīt zaudējumus no biedrības Rīgas Kongresu birojs, kurā amatpersonas statusā ir arī B.Fliks, par to, ka pretēji solītajam tā nav reklamējusi Rīgu kā konferenču centru.
Vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC) gan izsaka «gandarījumu», ka airBaltic ir gatavs Rīgai palīdzēt. Viņš minēja, ka pie katra lata, ko pilsētas reklamēšanā ieguldīs dome, vēl vienu latu klāt liks aviokompānija. Tiesa, pagaidām nav pieejami nekādi aprēķini, cik liela atdeve budžetā būs no ieguldītās naudas. airBaltic arī nolīgusi Rīgas zīmola izstrādātājus vācu kompāniju Embassy, kas pērn realizēja reklāmas kampaņu Berlīnei. Piešķirtos līdzekļus apsaimniekos jaunveidojamais birojs, kurā 70% kapitāldaļu piederēs pašvaldībai, pa 10% - Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijai, Latvijas Tūrisma aģentu asociācijai un airBaltic.
Embassy pārstāvis Andreass Maks skaidro, ka zīmola LIVE RĪGA vizuālais noformējums - dzeltenzaļi burti uz tumšzila fona, kas papildināti ar tautisku rakstu, - simbolizē Rīgas piederību Ziemeļvalstu saimei, jo zīmola izstrādātāji iecerējuši Rīgu pasniegt kā ziemeļu galvaspilsētu. Plānots, ka oktobrī ārzemēs startēs Rīgas kampaņa Ziemassvētkiem.