Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Otrdiena, 12. novembris
Kaija, Kornēlija

Klasiski bīstams loks

Aldis Bite

Lubānas, Andreja Saharova un Katlakalna ielas krustojums uzskatāms par klasisku Rīgas bīstamo krustojumu piemēru. Šķēpi par nepieciešamību uzlabot satiksmi minētajā krustojumā tiek lauzti jau ilgāku laiku.

Diemžēl arī pēc Dienvidu tilta otrās kārtas pabeigšanas Lubānas ielā satiksmes organizācija nav īpaši laba, jo viena no tām divām Lubānas ielas satiksmes joslām, kas dodas prom no Rīgas, sastrēgst, un satiksme tajā pat pilnībā apstājas pie krustojuma ar A. Saharova ielu. Tas notiek tāpēc, ka gandrīz vai katra otrā kreisajā joslā braucošā mašīna vēlas pagriezties pa kreisi.

Rezultātā būtiski samazinās Dienvidu tilta moderno, izslavēto estakāžu nozīme, jo satiksme šajā krustojumā, kā mēdza sastrēgt pirms tilta uzbūvēšanas, tā arī joprojām mēdz sastrēgt.

Protams, labi, ka aizliegts kreisais pagrieziens no Lubānas uz Ilūkstes ielu, citādi satiksmes korķi noteikti sāktos jau uz Dienvidu tilta.

Laikā, kad ritēja Krustpils ielas posma rekonstrukcija, kreisais pagrieziens tika aizliegts ne tikai no Lubānas ielas uz Ilūkstes ielu, bet arī no Lubānas ielas uz A. Saharova ielu, tā nodrošinot raitu satiksmes plūsmu, kas apstājās uzreiz pēc krustojuma - netālu esošajā Statoil DUS. Tad kāda amatpersona aizliegumu atcēla. Nu jau aptuveni pusgadu kreisais pagrieziens no Lubānas uz A. Saharova ielu ir atļauts, taču šāds solis satiksmes situāciju šajā bīstamajā krustojumā neatrisina. Ideāli gan būtu pirms krustojuma paplašināt Lubānas ielu un izbūvēt atsevišķu joslu kreisajam pagriezienam uz A. Saharova ielu, kā arī luksoforā uzstādīt papildu sekciju kreisajam pagriezienam.

«Kādēļ Lubānas un A. Saharova ielas krustojums sen nav pārbūvēts par apli? Kādēļ Latvijas ceļu būvētājiem ir paniskas bailes no apļiem? Atļautais pagrieziens uz A. Saharova ielu ir īslaicīgs un neveiksmīgs satiksmes problēmas risinājums. Sastrēgums Lubānas ielā rodas šī pagrieziena dēļ,» izklāsta autovadītājs Agris.

Autovadītāji arī iesaka - vēlamie varianti būtu, ja kreisais pagrieziens uz A. Saharova ielu tiktu aizliegts vai arī tiktu ierīkota nogriešanās papildjosla.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Bez nosaukuma

Vajadzētu uzbūvēt rotācijas apli

Bez nosaukuma

Antra Severe
uzņēmēja
Lubānas, A. Saharova un Katlakalna ielas krustojums ir reti nejauks. Patiesībā, šķiet, tas ir viens no bīstamākajiem Rīgā. Plašs, ar intensīvu kravas auto un sabiedriskā transporta satiksmi, kuras dēļ kreisais pagrieziens ir bīstams un nepārskatāms. Pretim braucošā transporta dēļ manevru reti izdodas pabeigt pie zaļās gaismas. Zinu, ka autovadītājiem tur bijuši konflikti ar netālu dežurējošo policijas ekipāžu, kas ķer pārkāpējus, reizēm pat ignorējot objektīvos satiksmes apstākļus. Iesaku no šī krustojuma izvairīties, jo pat gājējam nervozās satiksmes dēļ tur ir nedroši.

Bez nosaukuma

Māris Ābele
uzņēmējs konsultants
Tas ir intensīvas, nervozas satiksmes krustojums. Netālu ir kravas auto bāzes, sabiedriskā transporta galapunkts un lielveikali. Tur ir visi apstākļi intensīvai un blīvai satiksmei, kam vajadzētu labāku organizāciju. Dienvidu tilta un estakāžu būvniecība satiksmi krustojumā nav uzlabojusi. Tā kļuvusi pat intensīvāka un agresīvāka. Problēmai ir divi risinājumi - Lubānas ielas paplašināšana ar papildu joslas izveidošanu pagriezienam uz A. Saharova ielu vai satiksmes rotācijas apļa būvniecība. Apbūve īpaši netraucē, tad kāpēc lai tur netiktu uzbūvēts rotācijas aplis?

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Vienotībai priekšā riskantas izspēles

Par scenārijiem, kā varētu attīstīties koalīcijas partneru attiecības, un dažādiem ministru sastāva restartēšanas modeļiem, kas varētu novest pie koalīcijas paplašināšanas vai valdības krišanas,...








Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?