Lubānas, Andreja Saharova un Katlakalna ielas krustojums uzskatāms par klasisku Rīgas bīstamo krustojumu piemēru. Šķēpi par nepieciešamību uzlabot satiksmi minētajā krustojumā tiek lauzti jau ilgāku laiku.
Diemžēl arī pēc Dienvidu tilta otrās kārtas pabeigšanas Lubānas ielā satiksmes organizācija nav īpaši laba, jo viena no tām divām Lubānas ielas satiksmes joslām, kas dodas prom no Rīgas, sastrēgst, un satiksme tajā pat pilnībā apstājas pie krustojuma ar A. Saharova ielu. Tas notiek tāpēc, ka gandrīz vai katra otrā kreisajā joslā braucošā mašīna vēlas pagriezties pa kreisi.
Rezultātā būtiski samazinās Dienvidu tilta moderno, izslavēto estakāžu nozīme, jo satiksme šajā krustojumā, kā mēdza sastrēgt pirms tilta uzbūvēšanas, tā arī joprojām mēdz sastrēgt.
Protams, labi, ka aizliegts kreisais pagrieziens no Lubānas uz Ilūkstes ielu, citādi satiksmes korķi noteikti sāktos jau uz Dienvidu tilta.
Laikā, kad ritēja Krustpils ielas posma rekonstrukcija, kreisais pagrieziens tika aizliegts ne tikai no Lubānas ielas uz Ilūkstes ielu, bet arī no Lubānas ielas uz A. Saharova ielu, tā nodrošinot raitu satiksmes plūsmu, kas apstājās uzreiz pēc krustojuma - netālu esošajā Statoil DUS. Tad kāda amatpersona aizliegumu atcēla. Nu jau aptuveni pusgadu kreisais pagrieziens no Lubānas uz A. Saharova ielu ir atļauts, taču šāds solis satiksmes situāciju šajā bīstamajā krustojumā neatrisina. Ideāli gan būtu pirms krustojuma paplašināt Lubānas ielu un izbūvēt atsevišķu joslu kreisajam pagriezienam uz A. Saharova ielu, kā arī luksoforā uzstādīt papildu sekciju kreisajam pagriezienam.
«Kādēļ Lubānas un A. Saharova ielas krustojums sen nav pārbūvēts par apli? Kādēļ Latvijas ceļu būvētājiem ir paniskas bailes no apļiem? Atļautais pagrieziens uz A. Saharova ielu ir īslaicīgs un neveiksmīgs satiksmes problēmas risinājums. Sastrēgums Lubānas ielā rodas šī pagrieziena dēļ,» izklāsta autovadītājs Agris.
Autovadītāji arī iesaka - vēlamie varianti būtu, ja kreisais pagrieziens uz A. Saharova ielu tiktu aizliegts vai arī tiktu ierīkota nogriešanās papildjosla.