Kā vēsta Reuters, Samsung paziņojumā norādīts, ka uzņēmuma peļņa 2.ceturksnī svārstīsies robežās no 6,9 līdz 7,3 miljardiem ASV dolāru (5,08-5,37 miljardi eiro), kas ir par 22,3-26,5% mazāk nekā tādā pašā laika posmā pirms gada, kad peļņa bija 9,4 miljardi dolāru. Arī iepriekšējā ceturksnī Samsung piedzīvoja peļņas kritumu par 3,3% salīdzinājumā ar atbilstošo periodu pērn.
Kritumu piedzīvojis arī pārdošanas apjoms. Samsung neatklāj datus par viedtālruņu piegādēm, taču analītiķi uzskata, ka piegādāti 77-79,5 miljoni ierīču, kas ir jūtami mazāk par iepriekš solītajiem 90 miljoniem.
Analītiķi norādījuši, ka Samsung jāmaina stratēģija un jāpārstāj piedāvāt dārgus modeļus, jo Ķīnas konkurenti piedāvā līdzīgas kvalitātes viedtālruņus par zemākām cenām.