A.Vilks gan brīdina - Kuldīgā ir ļoti ierobežota pirktspēja, jo uzņēmējdarbības aktivitāte tur atpaliek no citām lielākajām Kurzemes pilsētām. Arī Domo attīstītāja Tendo Management valdes loceklis Valts Brazovskis atzīst, ka daudzi cilvēki vairs nevar atļauties jauna mājokļa būvniecību vai kapitālo remontu, taču arvien vairāk orientējas uz savas dzīvesvietas labiekārtošanu un sakārtošanu ar lētākiem paņēmieniem, tāpēc pieprasījums pēc tīrīšanas, uzkopšanas līdzekļiem un sīkām mājas darbam nepieciešamajām lietām saglabājas.
Lai gan mazumtirdzniecības apgrozījums jau kopš 2007.gada beigām ir neatlaidīgi krities straujākā vai lēzenākā tempā, V.Brazovskis uzskata, ka tas ir piemērots brīdis, lai aizņemtu atbrīvojušās nišas. Viņš stāsta, ka lēmums atvērt veikalu pieņemts tad, kad kļuva zināms, ka tiek taisīts ciet K-Rauta Kuldīgas veikals, jo tas gandrīz pilnībā atbrīvojis būvmateriālu tirdzniecības nišu (no lielajiem spēlētājiem pilsētā palikuši tikai Kurši). Arī citās jomās, piemēram, mājas tekstilpreču un trauku tirdzniecībā konkurence ir maza, saka V.Brazovskis.Veikalā kā apakšīrnieks pārtiku tirgo Elvi, aizņemot 200 kvadrātmetrus no kopējās 5000 tirdzniecības platības.