Ziemas dienā, kad vairākums rīdzinieku, sūkstoties par aukstumu, brauca, stūri turot cimdos ģērbtās rokās, man acu priekšā notika avārija. Pašā Imantas sākumā - plašā Kurzemes prospekta un Jūrmalas gatves krustojumā! Vietā, kur ceļu satiksmes negadījumam noteikti nevajadzētu notikt, jo ir platas ielas un labi pārredzams to šķērsojums.
Kurzemes prospekts vispār Rīgas ielu šaurībai ir neierasti plats - ar dalītām satiksmes joslām abos virzienos un 4. maršruta tramvaja līnijas sliežu kvartetu pašā vidū. Pērn tika kapitāli restaurēta tramvaja sliežu pamatne, starpsliežu klājums, ka arī nomainīti nodilušie posmi. Pilnveidotas tika arī pieturvietas, tās paceļot virs ielas līmeņa, un atjaunotas vai no jauna izbūvētas gājēju pārejas.
Savukārt redzamība autovadītājiem šajā krustojumā nav uzlabojusies. Vasarā atjaunotās joslas sadalošās līnijas jau pabalējušas, bet zīmes plašajā krustojumā ir tik tālu un augstu, ka daži tās nepamana. Brauktuvju platuma dēļ abas ielas iemidzina braucēju modrību. Īpaši, ja autovadītāji šajā maršrutā brauc pirmo reizi.
Ripojot lejā no Jūrmalas gatves satiksmes pārvada, jau Imantas pusē brauktuve sadalās divās joslās. Ielas malā stāv zīme «Galvenais ceļš» ar papildu norādi «Galvenā ceļa virziena maiņa pa labi», uz kuru arī dodas skaidri apzīmētā pirmā josla, kamēr otrā turpinās taisni pāri krustojumam, tā vidū esošajām tramvaja sliedēm, tālāk pārtopot par vienkāršu divjoslu brauktuvi Jūrmalas gatvē.
Teorētiski - nekādu problēmu, taču avārijas notiek regulāri, jo daži autovadītāji aizmirst, uz kuru joslu «Galvenā ceļa» zīme īsti attiecas, ignorē ceļa zīmi «Braukšanas virzieni joslās», kas karājas augstu gaisā līdzās tramvaja līnijas vadiem, un traucas taisni uz priekšu pat nebremzējot, jo pie tramvaja sliedēm ceļa zīmes «Neapstājoties tālāk braukt aizliegts» jeb «Stop» vietā novietota zīme «Braukt taisni». Labi vēl, ka tramvajam dod ceļu! Starp citu, brīžos, kad tramvajs apstājies pieturā Jūrmalas gatve, tā vagoni apslēpj skatam tos automobiļus, kas krustojumam tuvojas pa Kurzemes prospektu. Ir brīži, kad pieturā stāvošais tramvajs ļauj izbraukt krustojumu, taču jāriskē, zīlējot, vai aiz sabiedriskā transporta pie gājēju pārejas nestāv vai klusi netuvojas daudzi automobiļi.