Šādu konkursu jau trešo reizi rīkoja portāls Labsserviss.lv sadarbībā ar Lattelecom un Swedbank, lai celtu klientu apkalpošanas speciālistu reputāciju sabiedrībā, kā arī audzētu klientu servisa kvalitāti Latvijas uzņēmumos kopumā. Šogad konkursam bija pieteikušies 97 dalībnieki, kas bija gatavi trijās konkursa kārtās pārbaudīt savu profesionālo varēšanu. Finālā tikās un par konkursa uzvarētāja godu cīnījās pieci dalībnieki - Ieva Beite (Nordea banka), Nauris Brokans (Optimera Latvia), Igors Gobalovs (Latvenergo), Līga Grinberga (Ideal services) un Zane Niedra (City Credit).
Žūrija vērtēja konkursantus, kas skatītāju klātbūtnē izspēlēja konfliktsituāciju, kur neapmierinātā klienta lomā iejutās Ģirts Runātājs no Karaliskā improvizācijas teātra. Tika vērtētas konkursantu komunikācijas prasmes, spēja reaģēt uz situāciju un atrast labāko risinājumu klientam, psiholoģiskā noturība un radošā pieeja. Vērtēti tika visu triju konkursa kārtu rezultāti - pretendentu pirmajā kārtā iesūtītie konfliktsituāciju risinājumi, otrās kārtas telefonintervija un problēmsituācijas izspēle klātienē finālā.