Viens no lielākajiem Rīgas satiksmes pārveides projektiem pēdējā laikā ir Krišjāņa Valdemāra un Daugavgrīvas ielas satiksmes mezgla pārbūve.
«Murgs, ne satiksme! Tā šobrīd pēc Daugavgrīvas ielas rekonstrukcijas nosaucami regulārie sastrēgumi Daugavgrīvas/Kuldīgas un Kuldīgas/Slokas ielas krustojumos. Kuldīgas/Slokas ielas krustojums vispār kļuvis neizbraucams, precīzāk, to pie zaļās gaismas izripo labi ja dažas mašīnas. Visa satiksme Imantas un Zolitūdes virzienā no Daugavgrīvas ielas ir novirzīta pa Kuldīgas ielu, bet tās krustojumā ar Slokas ielu luksofori darbojas vecajā - pirmspārbūves - režīmā,» novērojis AutoDienas lasītājs Andris B.
Lasītāja minētie fakti krustojuma apskates laikā apstiprinājās pilnībā. Durbes/Daugavgrīvas/Kuldīgas ielas krustojumā visai dīvains ir arī gājējiem un velobraucējiem paredzētais luksofora darbības algoritms. Zaļā gaisma deg pakāpeniski - pēc kārtas viena virziena satiksmei Daugavgrīvas ielā, pēc tam - pretējā virziena satiksmei.
«Sastrēgumus, kas bieži izveidojas Daugavgrīvas ielā pie Kuldīgas ielas, par normālu situāciju nenosaukt. Pats minēto satiksmes korķu apbraukšanai turpinu pa Daugavgrīvas ielu braukt līdz Pulka ielai,» uzskata arī autovadītājs, uzņēmējs Andis Sils un turpina: «Ceru, ka risinājums nāks tuvāko gadu laikā, kad šīs Pārdaugavas daļas labiekārtošana tiks pabeigta.»
Savukārt auto žurnālists Viesturs Kundziņš uzskata, ka Daugavgrīvas ielas un Kuldīgas ielas, kā arī Kuldīgas ielas un Slokas ielas krustojumi «nervus ēd visiem autovadītājiem», bet tuvākajā apkārtnē strādājošie un iedzīvotāji ikdienas gaitām izvēlas citas ielas. «Rodas iespaids, ka šo krustojumu veidošanā ceļu inženieri un satiksmes organizētāji darbojušies savrupi - cits ar citu nesadarbojoties. Jau tuvākajā laikā lietām jāmainās pozitīvā virzienā. To var izdarīt vienkārši - tikai paildzinot kreisā manevra laiku no Daugavgrīvas uz Kuldīgas ielu un labā pagrieziena laiku no Kuldīgas uz Slokas ielu,» domā V. Kundziņš.