Pamanot automobiļu drūzmu Alauksta, Laboratorijas, Vārnu un Zvaigžņu ielā, saprotams, ka šo vienvirziena ielu brauktuves jau sen no divjoslu ielām pārvērtušās par šaurām vienjoslu asfalta strēmelītēm tā vienkāršā iemesla dēļ, ka nomales visu ielu garumā aizņēmuši stāvošie auto. Turklāt Grīzņkalna ielas ir šauras, un senajās piecu un sešu stāvu mājās iedzīvotāju skaits nav daudz mazāks kā dažā labā Pļavnieku deviņstāvu blokmājā.
Vārnu iela ir viena no Grīziņkalna rajona vienvirziena ielām, kas savieno Tallinas un Pērnavas ielu. Būtiski, ka ielas galā pie Pērnavas ielas tai ir T veida krustojums ar Alauksta ielu. Rezultātā darbdienu rītos un vakaros Vārnu un maģistrālās Pērnavas ielas krustojums ir automobiļu pilns, savukārt satiksmes līdzekļu manevri, jo īpaši kreisais, uz Pērnavas ielu ir nepārredzami un bīstami.
«Gribēju vērst jūsu uzmanību uz transportlīdzekļu daudzumu Grīziņkalna mazajās ielās. Pieaugot transportlīdzekļu plūsmai par ļoti bīstamiem krustojumiem kļuvuši Zvaigžņu, Tallinas un Vārnu, Pērnavas, Ata ielas krustojumi,» izklāsta lasītājs A. Gailītis.
Izpētot Vārnu, Pērnavas un Ata ielas krustojumu, jāsecina, ka pagājušajā gadā notikušais Pērnavas ielas remonts tajā būtiski uzlabojis drošību un satiksmes organizāciju. Tagad gājēju pāreja ir apgaismota, bet tās «zebra» pat pārklāta ar reljefu krāsojumu.
Braucot pa Pērnavas ielu, krustojums tagad ir labāk pamanāms, tajā uzstādītas arī jaunas ceļa zīmes. Patlaban no Pērnavas ielas vairs nedrīkst veikt labo pagriezienu, lai iegrieztos Alauksta ielā, jo posmā no Zvaigžņu līdz Vārnu ielai tā kļuvusi par vienvirziena brauktuvi.
Nedomāju, ka Rīgas satiksme piekristu tam, ka uz Pērnavas ielas kāds uzstādītu ātruma retarderus jeb gulošos policistus, jo pret tiem visai jutīga ir autobusu un trolejbusu balstiekārta. Vienīgais risinājums, kā vēl vairāk uzlabot drošību uz Pērnavas ielas gājēju pārejas, ir padarīt to regulējamu, lai katrs gājējs, kurš vēlas šķērsot brauktuvi, varētu nospiest pogu, sagaidīt zaļo gaismu un tad šķērsot ielu, līdzīgi kā agrāk tas bija uz gājēju pārejas Daugavgrīvas ielā. Turklāt par Grīziņkalna parka izejas nošķiršanu no ielas ar norobežojošām barjerām arī derētu padomāt.