Arī gaļas pārstrādes uzņēmums Rīgas miesnieks apstiprina - marinētas cūkgaļas pārdošanas apjoms palielinājies par 16%. Savukārt vistas gaļas produktu Kika pieprasījums pieaudzis pat par 250%.
Latvieši sākuši pirkt vairāk šašlika
«Latviešiem šašliks kļuvis par īstu nacionālo ēdienu, jo, neraugoties uz ekonomisko krīzi un ienākumu strauju samazināšanos, cilvēki biežāk izvēlas iegādāties gatavu šašliku, nevis cepamdesiņas,» skaidro Maxima Latvija pārstāvis Ivars Andiņš. Salīdzinot ar pērno gadu, šogad jūlijā veikalu tīklā pieprasījums pēc šašlika dažādu grilējumu vidū pieaudzis no 50% līdz 66%.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.