Pasaulē Cargo jeb kravas velosipēdu lietošanas tradīcija spēcīgi attīstījusies Dānijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Vācijā, Nīderlandē un citviet. Dāniju pat var uzskatīt par kravas velosipēdu dzimteni un līderi to izmantošanā. Savukārt Latvijā to popularitāte sāk pieaugt tikai pēdējā laikā - savā darbā tos izmanto velokurjeri un DPD pasts, ir atsevišķas ģimenes, kas šādus velosipēdus iegādājušās bērnu vešanai uz bērnudārzu, nupat kampaņas bukletu pārvadāšanai tādu iegādājušies projekta PTP-Cycle rīkotāji.
Velokurjers Jānis Belecks šādu transporta līdzekli izmanto dienesta vajadzībām. Kā atzīst Jānis, kravas velosipēds jebkuram uzņēmumam nodrošina ne tikai efektīvu piegādi, bet arī publicitāti - kamēr to ir samērā maz, katram tiek pievērsta īpaša uzmanība. «Pilsētvidē velosipēds ar piekabi ir ļoti izdevīgs risinājums, jo netraucē auto radītie sastrēgumi. Veicot savus ikdienas kurjera pienākumus, varu sūtījumu pievest pie pašām durvīm, tāpat atšķirībā no saviem kolēģiem, kas sūtījumus piegādā ar auto, autostāvvietu trūkums nav kavēklis,» stāsta kurjers.
2011. gadā Polijā Jānis Belecks pārstāvējis Latviju pasaules velokurjeru čempionātā un ieguvis čempiona titulu tieši Cargo jeb kravas disciplīnā, kuras ietvaros pēc iespējas ātrāk ir jāpārvadā dažādi lielgabarīta sūtījumi.
Jānis gan atzīst, ka «šis divriteņa veids pagaidām nav īsti piemērots Latvijas ceļiem, jo ietves tiem ir pārāk šauras, bet autobraucēji pie šādiem velosipēdiem nav raduši. Protams, nozīmīgi ir apgūt tā manevrēšanas tehniku, jo, piemēram, es pārvietojos ar tādu kravas velosipēdu, kurā paredzēts ievietot līdz pat 100 kg svara. Mēdz būt arī piekabes, kuras piemērotas lielākiem tilpumiem, bet tad ievērojami mainās tā vadīšanas spēja».