Lidojums no 30 uz 10 miljoniem
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Kā iet lidostai?
Eiropā pasažieru kritums šogad prognozēts
vidēji 8%
Rīgā pagaidām pasažieru pieaugums
9,7%, pamatā pateicoties airBaltic tranzīta pasažieriem
Tallinā kritums - 26,8%,
Viļņā ar bankrotējušo nacionālo lidsabiedrību -
39,5%
Rīgas pieaugums lielā mērā ir uz šo abu pilsētu
rēķina
Dati: Rīgas lidosta, Aci-Europe
Kāds bija plāns Kā varētu būt
Būvē divās kārtās - pirmo 15 miljoniem, otro 25
miljoniem pasažieru
Pirmo termināli sāk būvēt
šogad jūnijā, sāk darboties 2012.gadā
Otrajā
kārtā nojauc pašreizējo termināli un būvē jaunu, kopā ar
citiem teritorijas attīstītājiem uzbūvē pilsētiņu ar viesnīcām,
izstāžu zālēm, konferenču zālēm, birojiem,
veikaliem
Divas viesnīcas, liels Lido
ēdināšanas komplekss
Otrais un, iespējams, pat
trešais skrejceļš
TAV ieguldījums
250-300 miljoni eiro, kopā ar citiem būvniekiem līdz 500
milj.
Pasažieru apjomu prognozē līdz 10
miljoniem
Divi termināļi - airBaltic
(iespējams, ar TAV) būvē jaunu saviem tranzīta
pasažieriem. Vietā paliek arī pašreizējais, kas apkalpo citas
lidsabiedrības
Jaunā termināļa izmaksas - ne
mazāk kā 100 miljoni eiro
Otrais skrejceļš
tikai pēc 2022.gada
Viesnīcas, biroju telpas,
stāvvietas, izklaižu un konferenču centrs top tik un tā, ja
Norvēģijas investori turpina projektu Rixport. To
paredzēts īstenot līdz 2020.gadam vairākās kārtās, 25 hektāru zemes
izmantošanas tiesības iegūtas konkursa kārtībā
Dati:
TAV, Rīgas lidosta, Diena
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri