Jācer, ka Andis un arī viņa Mitsubishi automobilis izturēs. Jādara gals likstām, kas piezemējušas optimismu pēc cerīgā sezonas starta. Pirmajos divos posmos P-WRC klasē Norvēģijā un Kiprā ar stūrmani Pēteri Dzirkalu tika izcīnīta piektā vieta. Cerīgs sākums izdevās arī Portugāles rallijā, taču neizturēja automobiļa dzinējs. Notikumus pirms trijām nedēļām Sardīnijā nemaz negribas atcerēties - vēl dienu pirms oficiālā starta Andim par ceļu satiksmes negadījuma izraisīšanu aizturēja vadītāja apliecību. Rallija ballīte bija beigusies, nemaz nesākoties.
Grieķijā jābūt piesardzīgam ne tikai sacensību laikā. «Ļoti žēl, ka Itālijā tā sanāca. To visu ceram kompensēt ar finišu Akropoles rallijā. Grieķijā būsim ļoti uzmanīgi. Kļūdas nedrīkst pieļaut. Pasaules čempionātā tās maksā ļoti dārgi,» Andis lika noprast, ka secinājumi izdarīti.
«Jau Sardīnijas rallijam bijām labi sagatavojušies. Dzinējam bija jauni regulējumi, un mans brālis Māris tos bija sekmīgi pārbaudījis BTA Rallijā Talsi. Tagad sacīkšu režīmā pārbaudīšu arī es. Vispirms iepazīšanās ātrumposmā jeb shakedown, kas notiks ceturtdien,» sacīja 24 gadus vecais Neikšāns.
Viņš novērojis, ka ceļi esot līdzīgi kā Kiprā, taču krietni augstāka esot gaisa temperatūra. «Tā sasniedz pat četrdesmit grādus. Tas nozīmē, ka sacensību laikā automašīnas salonā būs vismaz par divdesmit grādiem vairāk,» no Neikšāna sacītā noprotams, ka ies karsti gan tiešā, gan pārnestā nozīmē. Rūpīgi būs jādomā arī par riepu «veselību». «Akmeņainais segums mudinās saudzēt riepas. Tās noteikti nodils ļoti ātri. Jāuzmanās no klinšu šķautnēm, lai riepas nepārsistu.»
Akropoles rallija 16 ātrumposmos būs jāveic 350 kilometri. Kopā ar pārbraucieniem distance būs trīs reizes garāka. Startam pieteikušās 47 ekipāžas. Anda Neikšāna un Pētera Dzirkala pārstāvētajā P-WRC klasē braukšot 15 spēkratu. Kopvērtējumā latvieši ar astoņiem punktiem ieņem astoto vietu.