Atvērtas konstrukcijas skatuve ir apskatāma no visām pusēm. Skatuves augstums - 50 metru, svars - 390 tonnu. Grupa uzstājas uz apaļas platformas, virs kuras atrodas milzīga tērauda struktūra, kas stāv uz četrām kājām un tur visu skaņas, video un gaismas aprīkojumu: visa tehnika ir izvietota tā, lai nevienam skatītājam stadionā neaizsegtu skatu.
Skatuve atgādina kosmosa kuģi vai Filipa Stārka dizainētu sulu spiedi kompānijai Alessi (starp citu, laikrakstā The New York Times grupas U2 skatuve tika detalizēti aprakstīta nevis mūzikas, bet dizaina sadaļā). Bono uzsver, ka šāda konstrukcija ļauj grupai būt tuvāk publikai - skatītāji stāv laukumā un sēž tribīnēs visapkārt skatuvei. Taču stadions tomēr nav klubs un jebkāda «intimitāte ar elkiem» šādos apstākļos ir visai nosacīta. Grupas komerciālais ieguvums gan ir skaidrs: šajā turnejā katrs U2 koncerts pulcē līdz pat 90 000 skatītāju. 360 grādu skatuves konfigurācija uz koncertu stadionā ļauj pārdot vidēji par 20 000 biļešu vairāk - tajos sektoros, kas parasti atrodas aiz skatuves un netiek izmantoti. U2 turneja sākusies 30.jūnijā Barselonā, tā turpināsies šogad (Eiropā - līdz 22.augustam) un nākamgad. Turnejas budžets ir 100-150 miljoni ASV dolāru, biļešu pārdošanas apjomi pārsniedz 300 miljonus dolāru.
U2 šovu tehnoloģiskie risinājumi jau sen ir interesantāki par muzikālajiem. U2 nespēlē festivālos - tajos nav iespējas uzstāties uz «savas» skatuves, bet šī grupa vienmēr spiež uz šovu. U2 vēsturē ir bijuši vismaz divi koncertiestudējumi, kas ietekmējuši rokmūzikas koncerta formāta attīstību, - Zoo TV (1992) un PopMart (1997). Piemēram, tieši šovā Zoo TV stadionos pirmoreiz tika izmantoti milzīgi videoekrāni. U2 mūziķi un viņu koncertprojektu radošā komanda, kuras kodols jau ilgus gadus ir režisors, dizainers Villijs Viljams un arhitekts Marks Fišers, neslēpj savus iedvesmas avotus - grupas Talking Heads koncertu Stop Making Sense (1983), Lorijas Andersones vēsturisko multimediju šovu United States Live (1983), kā arī The Rolling Stones turneju Tour of the Americas (1975; skatuve tika veidota lotosa formā) un Pink Floyd uzvedumu The Wall (1980).
Tehnoloģiski atskaites punkts 3600 Tour skatuvei bija peldošās skatuves Konstancas ezerā, ko būvē opermūzikas festivālam Brēgencā, savukārt stilistiski - Losandželosas lidostas kompleksa ēka Theme Building, kur atrodas restorāns (U2 skatuve tiešām ir līdzīga šai celtnei).
Koncertā Berlīnē - pilsētā, kur 1990.gadā U2 ierakstīja albumu Achtung Baby, - Bono sveic Nelsonu Mandelu 91.dzimšanas dienā, piemin Maiklu Džeksonu, izteic līdzjūtību Madonnas šovam būvētas skatuves sabrukumā cietušajiem, aicina palīdzēt Āfrikas bērniem un atbalstīt Birmas opozīcijas līderi Aunu Sanu Su Či, kura jau gandrīz 14 gadus atrodas mājas arestā. Šova programmā dominē 80. un 90.gadu hiti plus jaunākā albuma No Line on the Horizon dziesmas.
Uz jautājumu «Kā tad bija?» atbilde ir vienkārša: «Viss ir ļoti labi un ļoti paredzami.» Skaisti un patētiski. Iespaidīgi un melodiski. Taču pat no tās pašas megaskatuves - kosmosa kuģa - gaidi kaut ko vairāk. Uzlidos vai neuzlidos? Nē, nekur tas neuzlido, vien mākslinieciski pakutina debesis pār Berlīni ar superjaudīgiem starmešiem.