Nils Ušakovs
Rīgas marka tiek veidota kā paaugstinātas un noturīgas kvalitātes preču zīme ar pamatdomu veicināt mūsu preču eksportu uz ārzemēm. Preču zīme ir Rīgas pašvaldības īpašums, kas uz licences līguma pamata ir nodots LTRK. Lai attīstītu šo preču zīmi, ir nodibināts uzņēmēju klubs Rīgas marka, kurā no pašvaldības puses kā dibinātājs piedalās Rīgas Tūrisma attīstības birojs. Šī preču zīme nebūt nav paredzēta tikai Rīgā ražotiem uzņēmumiem, uz to varēs pretendēt jebkura Latvijā saražotā prece, kas atbildīs markas noteiktajiem kvalitātes standartiem. Interese no uzņēmēju puses ir liela, jo, veiksmīgi pozicionēta, Rīgas marka atvieglos preču plūsmu uz eksporta tirgiem. Kluba dalības maksājumi veidos preču zīmes mārketinga budžetu, kas tiks izmantots tās reklamēšanai starptautiskajos tirgos.