Cita starpā radās ideja un vēlāk arī risinājums DRS izskatā - aizmugurējā antispārna īslaicīga pacelšana ļāva iegūt papildu maksimālo ātrumu taisnē un uz tā rēķina apsteigt konkurentu. Tik tālu viss ir skaisti, tomēr šobrīd līdz ar _Pirelli «_trauslo» riepu ieviešanu un atbrīvošanos no aerodinamiskā piespiedējspēka vajadzības pēc DRS sistēmas vairs nav. Iepriekšējā posmā varēja redzēt, ka DRS taisnē dod 22 km/h lielu ātruma pārsvaru, un tādos apstākļos apdzīšana ir kā guļošā spārdīšana - upurim nav izredžu pretoties. Vai tas ir vajadzīgs F1? Bahreinas GP vēlreiz pierādīja, ka sacīkstēs atkal valda cīņa, apdzīšanas un pozīcijas aizsargāšana. Savukārt DRS tajā visā tikai jauc prātu skatītājiem, kuriem nākas šķirot «īstās» apdzīšanas un DRS apbraukšanas. Tad vēl jāpieskaita klāt visas DRS problēmas: FIA jau kopš sezonas sākuma nespēj sakārtot elektronisko sistēmu, kas automātiski atslēgtu DRS pilotiem avārijas gadījumā. Pēc Bahreinas manam viedoklim pievienosies arī Ferrari un Alonso fani - problēma ar hidraulisko antispārna sekcijas pacēlāju liedza spānim iespēju cīnīties par augstu pozīciju. Verdikts: mūsdienu F1 atšķirīgo stratēģiju, mehāniskās saķeres īpatsvara pieauguma un aerodinamiskā piespiedējspēka īpatsvara samazināšanās rezultātā mākslīgi apdzīšanas stimulatori nav vajadzīgi!
Mākslīga apdzīšana nav vajadzīga
Tehniskas problēmas ar DRS sistēmu Bahreinā apturēja Fernando
Alonso un Ferrari. Tieši par DRS (drag reduction
system) šoreiz sīkāk. Vēl Mihaela Šūmahera ziedu laiku beigās
Formula 1 tika izveidota tehniskā darba grupa, kuras
sastāvā bija vairāku komandu tehniskie vadītāji un kuras uzdevums
bija rast risinājumu tobrīd ļoti aktuālai problēmai - apdzīšanas
iespēju uzlabošanai.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.