Viena sūdzība bijusi par to, ka kolektīvās iepirkšanās portālā sniegtajā piedāvājumā iegādāties mēneša abonementu ar 50% atlaidi netika sniegta informācija, ka, lai izmantotu konkrēto pakalpojumu, vēl jāiegādājas arī sporta kluba klienta karte. Šajā gadījumā konstatēts pārkāpums: maldinošs noklusējums komercpraksē, ko īstenojis attiecīgais pakalpojuma sniedzējs, kas šajā gadījumā nav portāls. Otra sūdzība bija par to, ka netiek atmaksāta nauda par preci, kas iegādāta ar kupona starpniecību un netika piegādāta.
E-pastā visbiežāk minētas pretenzijas - nevar īstenot atteikuma tiesības, pārdevējs atsakās atmaksāt naudu, nav sniegta informācija par pakalpojuma sniedzēju (kolektīvās iepirkšanās portālā), par piedāvājumiem sniegta maldinoša informācija. Taču, kā norāda Žunda, arī tad, ja prece vai pakalpojums iegādāti ar šādu portālu starpniecību, patērētājam ir tiesības izvirzīt pretenzijas pārdevējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem un strīdus gadījumā vērties pēc palīdzības PTAC.
«Likumdošanā noteikts, ka interneta pirkumu var atgriezt 14 dienu laikā pēc tā izdarīšanas. Šo noteikti ievērojam. Tomēr izskatam arī vēlākus lūgumus un kopā ar partneri meklējam iespējamos risinājumus, ja cilvēks no sevis neatkarīgu apstākļu dēļ nevar pakalpojumu izmantot akcijā noteiktajā termiņā. Mums bijis gadījums (no kopumā vairāk nekā 200 akcijām), ka partneris vairs nespēj sniegt pakalpojumu. Šajā gadījumā atmaksājām naudu visiem, kas pakalpojumu nebija paspējuši izmantot,» par savu pieredzi stāsta kolektīvās iepirkšanās portāla cherry.lv vadītājs Ģirts Slaviņš. Arī citylife.lv pārstāvji Dienai apgalvo, ka nevienu klienta sūdzību neatstāj bez ievērības un ir ne tikai gatavi atdot naudu par neizmantotu pakalpojumu vai nesaņemtu preci, bet pat pasniegt kādu dāvanu klientam, kas vīlies piedāvājumā.
Portāli, kas darbojas pēc kolektīvās iepirkšanās koncepta (tāpat kā tradicionālie interneta veikali), uzskatāmi par e-komercijas (elektroniskās komercijas) veicējiem. Šajā jomā pastāv speciāls normatīvo aktu regulējums, kas attiecas uz informācijas sabiedrības pakalpojumam un distances līgumam izvirzāmajām prasībām.
PTAC veic arī e-komersantu uzraudzību, un pašlaik sākta divu interneta lapu izvērtēšana. Konstatēts, ka tajās nav sniegta informācija par vietnē piedāvāto informācijas sabiedrības pakalpojumu sniedzēju, nav kontaktinformācijas un ziņu par to, vai norādītajās cenās ir iekļauti nodokļi un citas izmaksas. Tāpat nav informācijas par atteikuma tiesībām, nav nodrošināta iespēja saglabāt distances līguma noteikumus, kā arī par piedāvāto preču/pakalpojumu aprakstiem un pieejamību, sevišķi, ja tiek piedāvāts liels kuponu skaits, bet prece pieejama neatbilstošos daudzumos vai pakalpojums pieejams īsā laikā. PTAC izteicis aicinājumus novērst pārkāpumus, taču nekādi sodi pagaidām nav piemēroti.
Patērētājam pirms pasūtīšanas ir jābūt pieejamai informācijai par pasūtīšanas un samaksas kārtību, piegādes un izpildes procedūru. Jābūt sniegtam preces/pakalpojuma raksturojumam, cenai, ieskaitot visus nodokļus, piedāvājuma termiņam, atteikuma tiesībām un citai informācijai.